Tampereen seudun odottajat

ilippo<3

Silmät suurina ihmettelijä
Moikka!

Ajattelin, että löytyiskö täältä tamperelaisia tai lähiseuduilla asuvia, jotka olis kiinnostunu kahvittelemaan mammaseurassa? :)

Itse olen 24vuotias ja asun aviomieheni kanssa Suoramalla, Kangasalalla ja odotelemme ensimmäistä lasta. Olisi kiva tavata samassa tilanteessa olevia ihmisiä, kun eipä mulla oikein ole ketään mammakavereita. :)
 
Täältä löytyy yksi =)

Meidän perhe asuu Nokialla. Mulla kaksi lähellä asuvaa ystävää saa kans kesäkuussa vauvan, ja esikoisen odotusajalta on satunnaisesti kokoontuva mammaporukka olemassa. Mutta toki aina uudet tuttavuudet on tervetulleita =)
 
Kiva, että edes joku löytyy :) Sullahan on sitten aika kivasti Tirri mammakavereita. :) Itselläni on vaan muutama kaveri joilla on jo 2-4 vuotiaita lapsia. Ei niistä niin paljoa ole meidän vauvalle kaveria, mutta on kuitenkin edes vähän..

Olis kiva tavata vaikka ku meidän pikkuiset on syntyneet. Mun olo kun alkaa olla aika hankala ja oonkin ollu jo pari viikkoa sairaslomalla ton selkäni takia. Sitte vielä onnistuin kaatumaan mahalleni tossa sunnuntaina, niin nyt täytyy ottaa tosi varovasti. Kyllä se vaan niin säikäytti,mutta onneks kaikki pitäis olla ok.
 
Tosi hienoa Piukeli! Meitähän alkaa olemaan jo pieni ryhmä :) 

Joko ootte äippälomalla tai milloin jäätte? Mulla alkaa virallisesti 9.5, mutta oon tosiaan sairaslomalla siihen asti. Ihanaa, kohta saadaan nyytit syliin <3
 
Moi!

Täältäkin löytyy yksi. Juuri jäin äitiyslomalle ennen vappua.. Nokialla asustellaan, laskettu aika 3.6. Meillä myös esikoinen tulossa :) Ootteko muut jo äitiyslomalla?
 
Mulla alkaa virallisesti 14.5. äippäloma, mutta yrittäjä kun oon niin teen viimeisen asiakastyöpäivän ens tiistaina 8.5. =) sit on vielä pino paperitöitä kun asiakkaiden terapiajaksoista pitää kirjoittaa palautteet, mutta eiköhän siitä selvitä! Aamukampa on onneksi jo todella harva =)
 
Tääläkin on yksi :) Tampereen keskustassa asustellaan ja ootetaan esikoista, äippäloma alkoi virallisesti 26.4, mutta pois töistä oon ollut jo helmikuun lopulta selän takia.
 
Täällä on myös yksi! Asutaan Tampereen Hervannassa. Ensimmäinen lapsi on tulossa ja 27.4. alkoi äitiysloma.
 
Hervannasta löytyis toinenkin :) laskettu olis 18.6 ja nyt "lomaillaan" 1v3kk esikoisen kanssa kotosalla :)
 
Tervetuloa  mukaan LauraR, Sinkse, Mo83 ja Japet!

Mä jäin äitiyslomalle 9.5 ja nyt odotellaan jo kuumeisesti milloin neiti syntyy.. Kaikki on jo aikalailla valmiina, enää puuttuu neiti.  Olokin on sen mukainen ettei oikein jaksa ja pysty tekemään mitään, mutta kai se tässä menee, muutaman viikon vielä.

Millainen olo teillä on? Joko on merkkejä siitä että synnytys olisi lähellä? :)

Ihanaa äitienpäivää!! :)
 
Moi,

Juuri kirjoitinkin kuulumisia tuonne viimeisen kolmanneksen puolelle. LA ois 20.6  eli nyt on 34 + 6 tänään. Esikoispojalla ikää 1 v 8 kk. Asustellaan Pirkkalassa. Kyllä joku mammatapaaminen kiinnostaisi. Itsellä ei juurikaan tässä lähellä mammakavereita, joten uudet ovat tervetulleita. :)
 
Takaisin
Top