tampereella joulukuun odottajia?

tuleva äiti 2014

Silmät suurina ihmettelijä
itselläni ensimmäinen raskaus ja lapsettomuus hoitoja 4,5 takana ja päätin että nyt loppuu kaikki et alan pitää kunnostani parempaa huolta yhtäkkiä tuli olo että olisinko raskaana :) hain testin ja tein ja meinasin pyörtyä onnesta kun vihdoista viimein sain maailman ihanimman lahjan mitä voi koskaan saada :) tämä alkuraskaus on ollut todella helppo toivon että olisi loppuun asti onneksi on hyvä tukiverkosto jotka tukee minua päivittäin.olisi kiva saada täältä ystäviä jotka on kanssa raskaana ja jolla on kanssa laskettu joulukuussa :)♡

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app

Olen Tampereen seudulta, puolen tunnin päästä kaupungista. La 2.12. Ensimmäistä odotellaan, yksi km takana viime syksynä.

Kiva kun meitä on täällä vähän enemmänkin.. Itse olen vain aivan tolkuttoman ujo, siitä pitäisi vielä päästä yli, niin voisi mennä vaikka kahvittelemaan tai jotain... :)

Täällä myös Tampereella toista ihanuutta odotellaan saapuvaksi :). Esikoisen kanssa oli todella vaikea löytää muita raskaana olevia vertaistueksi, edes täältä ei silloin löytynyt kun muualta Suomesta.. Nyt vauvavuoden jälkeen harrastuksien ym puistojen jne kautta on tullut kyllä kivasti juttukavereita joilla on kanssa pikkunen, se on kyllä hienoa kun pääsee kyseleen ja jutteleen samoista vauva jutuista.

Siksi onkin hienoa huomata että samalta suunnalta meitä useampi löytyy jotka olemme samassa veneessä matkalla. Kannatan myös miittiä jos vain halukkuutta löytyy!

Minä en asu Tampereella, mutta käyn siellä töissä, 20min junamatka. Samoin kaikki ystävät asuu siellä niin tulee vapaa-aikaakin vietettyä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kiva kun meitä on täällä vähän enemmänkin.. Itse olen vain aivan tolkuttoman ujo, siitä pitäisi vielä päästä yli, niin voisi mennä vaikka kahvittelemaan tai jotain... :)

voitais vaikka mennäkkin :) kavereita ei oo koskaan liikaa :)

kävin eilen acutassa kun pelkäsin että pienokaisella oli hätä kun maha ja selkä oli niin jumalattomam kipee :( eikä panadol auttanut. no pääsin lääkärille sisälle niin se meni ihan panikkiin ja rupes tekeen kaikkia pika kokeita ja kohtu oli kiinni ja valkovuoto normaali myös pissa sit yritti ettiä sydän ääni konetta ja se oli hukassa niin yhtäkkiä se raahasikin jo mukanaan ultraa ja näin pienokaisen siellä ja kaikki oli hyvin :) ♡ huh huh kun kivi hyppäsi sydämmeltä.

Hyvä, kun kaikki oli kunnossa :)

Sen verran tampereen kahviloita kierrelleenä, täytyy kyllä sanoa että erittäin hyvätasoisia ja kotoisia löytyy ainakin puoli tusinaa. Aamurusko on viimeisin, missä olen itse käynyt. Löytyy tammelasta, ja esimerkiksi monet bussit menevät n. 100 metrin päästä ohitse (2 pysäkkiä vierekkäin, juuri ennen rautatieasemaa). Muita hyviä on tuo pyynikin munkkikahvila keskustorilla, oriveden leipomokahvila linnainmaan cittarissa, munkkimiehet siinä messukylän kohdilla (sielä toisessa en ole käynyt, joka on ruskossa)... Nuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen, eli mukavia paikkoja ainakin löytyy vähän eri puolilta tamperetta.

Olis kyllä mukavaa tutustua muihin odottajiin! :) Mulla ei lähipiirissä ole muita äitejä tai odottajia, joiden kanssa voisi jutella näistä asioista, joten kieltämättä tämän asian kanssa on ollut hiukan yksinäinen olo. Mies kylläkin kuuntelee, mutta ei se ihan sama ole kuin jutella jonkun kanssa joka tietää oikeesti näistä asioista.

Vertaistuki on monessa asiassa iso henkireikä. Komppailen sanomaasi. Huomaan itsestäni, että ujoudesta huolimatta haluaisin kovasti tutustua muihinkin ihmisiin täältä päin. Vielä kun lämpöset kelit tulee takaisin, niin on mukavempi sitten liikkua ja nähdä! :)

Mulla on tulossa aika kiireinen kesäkuu, mutta heinäkuussa olisin paremmin vapaalla. Siinä kohtaa jo varmaan tunnistaisimme toisemme vatsoista ;).

Pitäisikö sitten tehdä salainen fb ryhmä :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

No voi hitsi :/

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Takaisin