TAMPERE: tapaaminen vol. 3

Kiitoksia minunkin puolestani kaikille, oli mukava nähdä. Ja otetaan ihmeessä uudestaan.

Yhden teistä näinkin jo eilen joogassa, nolona vaan täytyy tunnustaa etten millään nyt muista nimeä...

Kiitoksia vielä Tiiti72:lle kyydistä.

hei, ovatko treen mammat viä kokoontuneet? mie en päässytkään syxyn tapaamisiin vaikka yritys oli kova... aika mennyt niin et en oo näil palstoillakaan käyny tsekkaan mutta kun ny lomakin lähestyy ja tiätty joulukuu niiiiiin exyin kahtelloo ox Tre immeisil viä rehvei loppuvuadesta;)...?

Noniin! Sua kyllä vähän odottelin tuolloin syyskuussa. Eipä olla tämän ketjun tapaamisen jälkeen tavattu. Mutta olepa sinä ginger81 aktiivinen ja järjestä joku miitti. [:)] Mä olen järkännyt jo kolme. Nyt onkin varmaan ihan helppo tavata, kun monet alkavat olla äitiyslomalla, mutta eivät vielä purskahtaneet useammaksi kappaleeksi.

Mulla samoja fiiliksiä: olis kiva nähdä.. itse pääsin vain yhteen tapaamiseen..tais olla eka tai toka joskus loppukesästä. Nyt kun ensi vkon jälkeen minäkin pääsen äitiyslomalle, niin aikaa on! Eli Ginger81, Pajunkissa, te ainakin olisitte valmiita vielä tapaamaan? Varmaan melko pian olis hyvä :)

Joo, tavataan vaan. Aika pian tosiaan olis parasta. Oma LA on tasan kolmen viikon päästä, joten jakautuminen voi tapahtua milloin vain.
Kertokaa siis vaan, mihin tuun ja milloin. [:)]
(Ps. Se, missä sä Myy85 olit, oli toka tapaaminen.)

Mulle passaa to 25.11. klo 14 aikoihin :) Joku keskustan kahvila varmaan parhain kaikille.. coffee house/wayne´s/tms?

Ja heti ilmottelen: mulla sattuu oleen neuv.lääkäri just 25.11. klo 14 XD! Eli olisko aiemmin tai myöhemmin samana päivänä..? Ja keille muille kävisi se päivä?

Mulle käy se päivä, mut ehkä vähän myöhemmin, kun äiti on kylässä silloin ke-to. Mitä jos nähtäis vaikka klo16, niin Myykin ehtis? Sanokaa nyt joku vaan jokin keskustan kahvila, niin nähdään siellä. Itse en osaa, kun en yleensä juurikaan käy kahviloissa.

Minäkin voisin änkeytyä vielä mukaan, vaikken täällä palstalla kovin ahkerasti ole nyt kirjoitellutkaan..luen kyllä päivittäin, mutta jotenkin se kirjoittaminen aina jää. Mulle käy ehdotettu aika ja paikasta en mäkään osaa sen kummemmin sanoa. En oo vielä ehtinyt tutustua tampereen kahvilatarjontaan :)

Heippa,

meinasin juuri kirjata, että käy to 25.11 klo 16 käy, mutta onneksi tajusin että mulla olisi meno siinä illasta klo.16.30--> sorry. Paikka vois olla vaix se keskustorin coffee house? keskiviikko ei käy...? mietin jos sillo vaix siin klo. 12 tietämillä? kirjoitan nyt ihan ajatuksen virtaa, toivottavasti tästä saa selkoa et käviskö si pe;na 26.11? vaix puolen pvän aikaan? tulipas mulla nyt monta ehdotusta..

Mulle käy myös ke tai pe, klo 12. Kuinkas muille? Jos niistä sopisi paremmin.. ke oon menossa klo 15  valmennukseen poikkeen..

Perjantai 26.11. klo 12 käy hyvin. Olkoon paikka ainakin tuo Coffee House, niin ei tarvitse sitä vääntää enää. :)

Takaisin