TAMPERE: tapaaminen vol. 3

Pajunkissa

Näppärä viestien naputtelija
Kas niin. [:)]
Nyt vois laittaa taas ehdotuksia, että mitä tehtäis ja milloin. Pitäisi varmaan seuraava tapaaminen suunnitella sisätiloihin, koska säästä ei näin syksyn lähestyessä ole enää varmuutta.

Ajankohta on varmasti taas joku arki-ilta. Nuo edelliset 16-17 aikoihin alkaneet tapaamiset ovat olleet joillekin liian aikaisia, joten olisiko klo 18 parempi aika?

Mulla lyö vähän tyhjää paikan suhteen. Mikäli saadaan iso porukka kasaan, pitäisi olla paikka, jossa mahduttaisiin kaikki istumaan ja juttelemaan. Iso pöytä tms. Ehkä pitäis tehdä varaus johonkin, jos mentäis vaikka syömään.

Itselleni ei käy maanantait, koska olen menossa Napapiirin järjestämään äitiysjoogaan. Onko joku muu täältä menossa sinne?

Joo se klo.18 vois olla ihan hyvä, joillakin saattaa olla töitä 17 saakka.
Jos moni on tulossa, voisi tosiaan tehdä vaikka pöytävarauksen johonkin ravintolaan. Tai sit joku kahvila, mulle käy kaikki! Tälläkertaa yritän päästä mukaan!!
Mikäs olisi ajankohta? loppukuusta?

Hei tosta joogasta, onko se jo alkanu/koska alkaa? Missä se on ja paljonko maksaa? Mielenkiintoni heräsi!

Mä tulisin mielelläni myös teidän seuraaviin treffeihin! Ollaan saatu tosiaan muutto viimein tehdyksi ja ollaan taas tamperelaisia :) Ihanaa!
Mä oon ollut aika laiska tänne kirjoittelemaan, muutto- yms. kiireistä johtuen mut tosi mielelläni tutustuisin teihin muihin tamperelaisiin odottajiin. Tällä hetkellä kukaan lähemmästä kaveripiiristä ei ole raskaana.

Mulla alkaa opinnot ens viikolla joten pääsääntöisesti arki-illat sopivat kyllä parhaiten. Ruoka kuulostaa aina hyvälle joten mulle sopii ainakin tuo syömään meneminen! [:D]

Pajunkissa, mä mietin tota Napapiirin joogaa mut en sit ilmoittautunut... näinköhän sinne enää edes sopis? Mä arvoin sen ja opistojoogan väliltä ja valitsin sit jälkimmäisen edullisuuden vuoksi. Sinne ei oo kyllä vielä ollut ilmoittautumista joten saapahan nähdä kerkiänkö ilmoittautumaan ensimmäisten joukossa! Pelottaa eniten et lopulta käy niin ettei sovi mihinkään ja sit harmittaa!

Tässä tietoja Napapiirin joogasta. Se alkaa 23.8.

http://www.tampereennapapiiri.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=33

Kiva jos saadaan taas joku tapaaminen järjestettyä. Syöminen kuulostais kyllä oikein hyvältä [:D] Olisko joku syyskuun alun päivä hyvä? Semmosta päivää ja aikaa ei varmasi löydä joka sopis kaikille, mutta jos tarpeeks pitkälle sopii niin ainakin ehtii varautua.

Joo, ois kiva tavata taas, ennen kuin meillä lokakuisilla alkaa oleen synnytys ihan nurkilla. [:)] Toivottavasti Napulla on muuten mennyt kaikki hyvin ja vaavi on vielä yksiössään?

Tää ois tulossa kanssa tapaamiseen mielellään ja syöminen kuulostaa hyvältä (niin kuin se nykyään poikkeuksetta kuulostaa) [;)] Mitäs ihmiset syö? Eli siis millaseen raflaan ollaan menossa? Mää oon jotakuinkin kaikkiruokanen [:)]

Mä luulen, että ravintolan valintaan vaikuttaa ensisijaisesti se, onko siellä isoja pöytiä. Kuka keksii sellaisen? The Grillissä oli ainakin kerran meidän duunin pikkujoulut. Mahduttiin kaikki 20 yhteen pöytään.

Moikka!

Mulle klo 18 on hyvä aika, loppukuu olisi kiva, mut to 26.8 ei käy.

Olisin myös mielelläni tulossa mukaan. Syyskuun alku kuulostaisi hyvältä ajankohdalta.

Mun kokemuksen mukaan suuri osa ravintoloista pystyy järjestämään pöydän isommallekin porukalle, kunhan vaan varaa etukäteen. Paikkoja, joissa on tullut käytyä ainakin noin kymmenen hengen porukalla tulee mieleeni seuraavia: Salud, Tempo, Lotus Garden, El Toro, Speakeasy, Maruseki (tosin se ei nyt käy kun sushia ei saa syödä :) Muitakin löytyy varmasti monia...

Napapiirin joogaa mietin myös minä, mutta kun alusta jäisi pari kertaa väkisin pois, kun ollaan menossa vielä Itä-Suomessa käymään elokuun lopulla ja syyskuussa meillä on juurikin maanantaisin perhevalmennusta kolmena päivänä ja vielä kun joogan viimeinen kerta on laskettuna aikana, niin ajattelin että ehkä on parempi jättää väliin :(
Mutta ennen kesää kävin OmYoga-koulun äitiysjoogassa ja aion mennä sinne taas, kunhan jatkavat syyskuun alusta tunteja.

Mulle kävisi viimeinen päivä, kun on murun palkkapäivä [:D]
Mut käy sitten alkukuu, tai joku muukin päivä [:)]

Mäkin haluan mukaan! :) Näillä näkymin mulle kävis mikä vaan päivä, lähempänä näkee sitten oonko Tampereella vai lomailemassa jossain muualla. Ja tuo ehdotettu kellonaikakin käy! Mulla ei valitettavasti oo paljoa kokemuksta noista ravintoloista kun oon niin vähän aikaa asunut täällä, mutta varmasti löydätte hyvän paikan! :)

Okei. Koska muut ei uskalla tehdä suoria ehdotuksia, niin minäpä teen. [:D] Toi Speakeasy olis kyllä aika herkku.

Eli ehdotan sitten seuraavaa: Keskiviikko 1.9. klo 18 SpeakEasy. (Se on Finlaysonilla, ellei joku tiedä.)

Jos ei jollekin sovi, niin ehdottakoon muuta päivää tai paikkaa. Pääasia, että mahdollisimman moni pääsisi paikalle.

Mulle kävis paremmin torstai 2.9 aika ja paikka (mitä en kyllä tunne) ovat kyllä hyviä. Tuolloin keskivikkona kun alkaa mammajumppa jota oon oottanu jo kovasti [:D]

Mullekkin tuo päivä kelpaa [:)] Paikasta ei mullakaan mitään hajua, niin ei siitä mitään voi sanoa [:D] Kaikki Käy ^^

Omenainen, kyllä me ollaan vielä ainakin yhdessä kasassa:)
Tuo päivä käy mullekin eli mukana ollaan!:)

Huomenta. :)
Olen tuolta syyskuisista ja myöskin Tamperelainen. (Siellä ainoa)
Ajattelin ehdottaa teille vielä paria ravintolaa, missä tiedän että onnistuu isompi pöytä...
Como, Coyote, Bella Roma ainakin näin alkuun.. :)

Mukavaa tapaamista teille! :)
Ja mukavaa loppukesää :)

Moi,

ihanaa nyt olisi sellainen päivä, että mullekin voisi sopia (jos ei miehen työaikatauluihin tule muutoksia)
Olen siis lokakuisista ja tulisin mielelläni mukaan.
Onkohan toi ravintola sellainen paikka missä saa myös jotain muuta kuin liharuokaa?

Yritän päästä tulemaan eli 2.9. to klo 18.00

Tsuba

Jep,mäkin yritän päästä tulemaan,jos kukkaron matti on helpottanut[:)]
Mä mietin kans tota ruokalistaa kun ite oon pääosin kasvissyöjä(kerran vuoteen saatan syyä kanaa/kalaa jollain kyläreissulla) mut eipä syytä huoleen tsekkasin netistä listan,eli sieltä löytyy liha,kana,kala ja jopa yks vegevaihtoehto.
tässä linkki menuuseen:
http://www.speakeasy.fi/menu.php
Ja mukava nähdä,ootan innolla,etenkin Tiiti72 ja Tsuba[:)][:)] toki muitakin!!!

Takaisin