Tammikuun projektit: vegaanihaaste, tipaton tammikuu, laihdutuskuurit..

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Aiotko kokeilla tammikuun vegaanihaastetta tai tipatonta tammikuuta? Tai aloittaa painonpudotuksen?

Havahduin eilen kun saatiin uusi vaaka muutossa kadonneen tilalle eikä ollut mukavaa katsottavaa lukemat. Pakko siis jälleen ottaa niskasta kiinni ja saada painoa alas. Ehkä ensin jätän herkut ja sokerin pois ja vaaleat viljat. Olen aina nälkäinen ja imetän 2-vuotiasta, eikä ole ollut tahdonvoimaa kun olen yrittänyt pitää ruokavalion järkevänä. Vegaanina pian 12-vuotta.

Mulla on ollut yleisesti tavoitteena lisätä kasvisruuan määrää, joten en varmaan vegaanihaasteeseen lähde. Tipaton ei tule tarpeeseen, kun muutenkin aika vähän alkoholia juon, enkä koe voittavani sillä mitään että jättäisin muutaman viinilasillisen kuussa juomatta. Pääsin jouluksi juuri painotavoitteeseeni, joten laihdutuskaan ei ole mielessä, mutta pyrin kyllä palaamaan terveelliseen ruokavalioon heti vuodenvaihteen jälkeen ja jatkamaan treenejä. :)

Helmetin lukuhaastetta kyllä harkitsen, siis tätä. :) Nyt on taas lukeminenkin onnistunut, kun ei tarvitse päivystää iltaisin pimeässä makuuhuoneessa. Tämä tosin on koko vuoden juttu, ei vain tammikuun.

Mihinkään haasteisiin en lähde, koska en priorisoi niitä niin tärkeiksi, että antaisin haasteille sekuntiakaan elämästäni. Kaikenlaista on tullut elämän aikana kokeiltua, ja lapsen myötä suurin osa turhasta tekemisestä karsiutui, ja nyt voi onnellisena todeta, ettei enää tarvitse juosta yhdenkään trendin perässä, elämä on hyvää juuri näin. :Heartred

Mähän rakastan haasteita, joten otan taas osaa vegaanihaasteeseen. Kotona lapsen kanssa ollessa se on helpompi toteuttaa kuin töissä. Tipattomaan ei oikein ole syytä ja lukemaan en ehdi. :smiley-chores020

Takaisin