Tammikuun porinoita

fanny

Satasella mukana keskusteluissa
Ajattelin aloittaa tämmöisen ketjun jonne voi kirjoitella kaikkea mikä ei oikeen sisällä mihinkään muuhun ketjuun.

Itse kaipaisin nyt kunnon flunssan talletus keinoja.
Nenäkannusta ei pahemmin hyötyä kun vesi ei meinaa tulla läpi eikä oikeen keksi mitään.
Normaalisti flunssassa tulee otettua kaikkea apteekin törkeitä joita ei voi ottaa nyt. Luontaistuotekaupan osterinvinokasta normaalisti ollut käytössä mutta en oo uskaltanut nyt raskausaikana kun ei tietoa saako käyttää. Keinot alkaa olla vähissä ja olo aivan kamala.
 
Voiko hunajaa käyttää raskaana ollessa? Luin jostain että alle 1v lapselle ei suositella mutta ite vois käyttää? Mulla aina flunssan tappajana kuumaa hunajavettä. En tiedä toimiiko oikeesti mut ite uskon nii paljo siihe et auttaa yleisee oloo ja jos kurkku kipee .

Ja toinen et laittaa kuumaam veteen vahva mynthon/strepsils ja hengittelee sitä höyryy, auttaa hengitykseen.
 
Ainakaan thl ei kiellä hunajaa mutta jostain muualta luin ettei hunajaa suositeltaisi käytettäväksi raskausaikana, en muista enää mikä sivu oli ja enkä tiedä onko siinä perää. Tuota melkein pitää kysyä esim neuvolasta kun minulla huomenna eka neuvola.
 
Tuolla on tammikuun turinat ketju ollut kyllä ihan koko ajan, löytyy kun hiukan selaa alaspäin :)
 
Takaisin
Top