...

No varmasti ärsyttää!
Missä menee kemiallisen ja keskenmenon raja? Onko se joku viikkomäärä? Odottaminen on tässä se vaikein asia kyllä! Tsemppiä sulle!

En mä edes tiedä. Viimeksi oli jotain 6+ kun vuoto alkoi ja viivat hävisi.. sillon ajattelin sitä keskenmenoksi. Mutta näilläviikoilla varmasti kemiallinen kun vasta pari päivää yli menkkojen oletetun alkamisajan menty.
 
Google kertoi että ennen 5+0 on kemiallinen ja sen jälkeen varhainen keskenmeno 5+0 ja 12+0 välissä.
 
No voi hitsi Bambi:sorry: jospa kuitenkin jatkuisi raskaus. :Heartbigred
 
Siis mä oon syöny runsaan aamupalan klo 07.30, saman minkälainen aina. Sillä on pärjätty hyvinki lounaaseen asti..nyt mulla on kamala nälkä!?! Hermo palaa
 
Hellurei! Tänään teimme positiivisen testin ja poksahdimme onnesta :) Jännittävää!!!
 
Täällä on testit jo melkein kirkkaanvalkoisia mutta vuotoa ei näy..

Mitä kkm tapahtuu? Täytyykö mun soittaa neuvolaan? Laittaako ne ultraan vai verikokeeseen? vai täytyykö mennä vaan sinne varhaisultraan yksityiselle jonka oon varannu, toteamaan että siellä ei ole elämää?

5+0 alkas tänään. En jaksa uskoo enää mihinkään ihmeisiin. Kauanko tässä kannattas ootella että vuoto alkaa?
 
Bambi, voi harmi. Kannattaa varmaa soittaa neuvolaan? Osaavat siellä neuvoa mitä tehdä :l

Miten muilla menee töissä? Haittaako pahoinvointi kauheesti? Mie en oo oksentanu viel kertaakaan, mut ei oo kyl kaukana ollu. Ahistaa oma olo, väsyttää ja oksettaa ja pyörryttää iha koko ajan :yuck:
 
Olen aika yllättynyt, kuinka hyvin pärjään töissä ja miten vähän raskaus siellä painaa. Työ on kuitenkin aika fyysistä. Eniten on haitannut väsymys ja tietyt hommat pahentavat närästystä. Eikä niistä pääse eroon, vaan ne on tehtävä kahdesti päivässä.
Nyt laitettiin eilen illalla sängynpäädyn jalkojen alle puupalikat ja nukuin ensimmäisen yön heräilemättä melkein kahteen viikkoon. Jospa se väsymyskin lähtisi nyt helpottamaan.:)

Toivottavasti sulla Zeero kohta helpottaisi.

Ja Bambi, olen ite kans miettinyt, et mitä pitäisi tehdä, jos tämä menisikin kesken, kun ei missään oikein ole mitään ohjeita sen varalle.:bookworm:
 
Niimpä. Mutta jos vuoto alkaa ja viivat häviää kokonaan niin sehän on selvä, uutta putkeen vaan.

mutta tää kun viivat häviää mutta raskausmateriaali ei poistu, on vähän hämmentävää.. jos en ois noita tikkuja säästäny niin luulisim varmaan että oon kuvitellut kaiken.

oireetkin kyllä hävinny, tota vasemman puolen pientä jomotusta lukuunottamatta.. plääh , syvältä.

Olen aika yllättynyt, kuinka hyvin pärjään töissä ja miten vähän raskaus siellä painaa. Työ on kuitenkin aika fyysistä. Eniten on haitannut väsymys ja tietyt hommat pahentavat närästystä. Eikä niistä pääse eroon, vaan ne on tehtävä kahdesti päivässä.
Nyt laitettiin eilen illalla sängynpäädyn jalkojen alle puupalikat ja nukuin ensimmäisen yön heräilemättä melkein kahteen viikkoon. Jospa se väsymyskin lähtisi nyt helpottamaan.:)

Toivottavasti sulla Zeero kohta helpottaisi.

Ja Bambi, olen ite kans miettinyt, et mitä pitäisi tehdä, jos tämä menisikin kesken, kun ei missään oikein ole mitään ohjeita sen varalle.:bookworm:
 
Jep, se on maanantaina soiteltava kun soittoaika tais mennä jo. Maanantaihin aattelin muutenkin sitä vuotoa ootella kun jostain luin että noin viikossa pitäs vuoto alkaa.

Bambi, voi harmi. Kannattaa varmaa soittaa neuvolaan? Osaavat siellä neuvoa mitä tehdä :l

Miten muilla menee töissä? Haittaako pahoinvointi kauheesti? Mie en oo oksentanu viel kertaakaan, mut ei oo kyl kaukana ollu. Ahistaa oma olo, väsyttää ja oksettaa ja pyörryttää iha koko ajan :yuck:
 
Kyllähån se siinä vielä näkyy mutta selvästi haalistunut. Ja tossa välissä on pari samanlaista tai haaleampaa jossa ei näy mitään, jota en viitsinyt kuvaan laittaa. Eli vuorokaudenajalla tai pidätyksellä ei merkitystä. Yleensä päivällä ollut tummempi viiva kun aamulla.

rfsun puikko oli jo ihan valkoinen, tiistaina siinä oli tumma viiva.

tänään kp 35/29

etova olo on tiessään, joten eiköhän tää tässä ollut.
Harmittaa, vaikka aluksi aika shokki olikin. Mutta ehtihän sitä jo innostua ;(
 

Liitteet

  • 422BEE75-2118-4AF0-BB5B-72544B350694.jpeg
    422BEE75-2118-4AF0-BB5B-72544B350694.jpeg
    40.9 KB · Katsottu: 36
Vuoto alkoi äsken spontaanisti, onneksi ei siis kkm.
Tätä vähän aavistelinkin kun ei viivat vahvistuneet enää.

Mutta kolmosen kaipuu jäi tästä ylläristä. Josko se oli tän tarkoitus .. :oops:
 
Vuoto alkoi äsken spontaanisti, onneksi ei siis kkm.
Tätä vähän aavistelinkin kun ei viivat vahvistuneet enää.

Mutta kolmosen kaipuu jäi tästä ylläristä. Josko se oli tän tarkoitus .. :oops:

Voi miten epäreilua! Mutta ehkä tämän tarkoitus oli tosiaan herättää kaipuu kolmanteen pieneen :Heartred
 
Toivotaan Bambi, että jos kolmosen kaipuu jäi, niin teillekkin plussa tulisi:Heartpink:Heartpink
 
Takaisin
Top