...

Täällä on ainakin ollu mahakramppeja koko ajan. Nyt kamala ahistus päällä kun jotenki oireet aika paljon vähentynyt. Eilen oltiin joogan alkeiskurssilla ja ohjaaja sitten heti alkuun sanoi että lajia ei ois hyvä aloittaa raskauden ensimmäisen kolmanneksen aikana ja siellä mä istuin :D No juttelin sen ohjaajan kans sit lopuks ja se sano että on ok olla mukana. Tästä jäi kuitenkin kamala ahistus. Eikä tätä ainakaan auta se että illalla koski mahaan ja yöllä tuli vähän veristä vuotoa.. Nyt ahistaa ihan pirusti :sad001
 
Mulla olikin kemiallinen (maanantaina +, perjantaina - ja yöllä alko menkat...), eli mä poistuilen ryhmästä.

Tarrasukkia teille muille [emoji177]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Mulla olikin kemiallinen (maanantaina +, perjantaina - ja yöllä alko menkat...), eli mä poistuilen ryhmästä.

Tarrasukkia teille muille [emoji177]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
Voi ei, voimia! :Heartred
 
Täällä on ainakin ollu mahakramppeja koko ajan. Nyt kamala ahistus päällä kun jotenki oireet aika paljon vähentynyt. Eilen oltiin joogan alkeiskurssilla ja ohjaaja sitten heti alkuun sanoi että lajia ei ois hyvä aloittaa raskauden ensimmäisen kolmanneksen aikana ja siellä mä istuin :D No juttelin sen ohjaajan kans sit lopuks ja se sano että on ok olla mukana. Tästä jäi kuitenkin kamala ahistus. Eikä tätä ainakaan auta se että illalla koski mahaan ja yöllä tuli vähän veristä vuotoa.. Nyt ahistaa ihan pirusti :sad001
Aika jännä tuo joogaohje. Jos on aiemmin harrastanut joogaa, onko se sitten ok? Eli vain ihan uutena harrastuksena ei suositella ekalla kolmanneksella? Ihmettelen silti, koska jooga on yleensä tosi lempeää ja hidasta.
 
Täällä on ainakin ollu mahakramppeja koko ajan. Nyt kamala ahistus päällä kun jotenki oireet aika paljon vähentynyt. Eilen oltiin joogan alkeiskurssilla ja ohjaaja sitten heti alkuun sanoi että lajia ei ois hyvä aloittaa raskauden ensimmäisen kolmanneksen aikana ja siellä mä istuin :D No juttelin sen ohjaajan kans sit lopuks ja se sano että on ok olla mukana. Tästä jäi kuitenkin kamala ahistus. Eikä tätä ainakaan auta se että illalla koski mahaan ja yöllä tuli vähän veristä vuotoa.. Nyt ahistaa ihan pirusti :sad001

Siis voi eikä toivottavasti ei oo mitään vakavaa! :Heartred
 
Aika jännä tuo joogaohje. Jos on aiemmin harrastanut joogaa, onko se sitten ok? Eli vain ihan uutena harrastuksena ei suositella ekalla kolmanneksella? Ihmettelen silti, koska jooga on yleensä tosi lempeää ja hidasta.

Suositus kai ois että kaikki pitäis taukoo ekan kolmanneksen ajan eikä tosiaan raskauden aikana aloittaisi jos ei ennen ole harrastanut. Kyse siis astangajoogasta. No kävin kahtena päivänä, mutta tänään jätän väliin kun paikat ihan hapoilla. Täällä ollaan edelleen hermoheikkona, maha on kyllä kuin ilmapallo ja tissit arat jne, mut eilen tuli myös vähän verta. Tosin vaan yhdellä vessakäynnillä. Nyt on vaan toivottava parasta että on jotain harmitonta vuotoa.. :smiley-angelic001
 
Heipä hei,
Esikoistaan odottava varsinais-suomalainen täällä hei. Tarkempi esittely kunhan viikkoja enemmän. Asutaan miehen ja miehen lasten kanssa maalla, muutama lemmikkieläin kulkee matkassa. La 11.9 ja ehkäisyn tosiaan jätin pois lokakuussa 2019. Aikamoinen shokki oli raskautua näin nopeasti, olin odottanut ainakin vuoden sopeutumisaikaa, kun ikää ja painokin on molempia paljon
 
Muokattu viimeksi:
Suositus kai ois että kaikki pitäis taukoo ekan kolmanneksen ajan eikä tosiaan raskauden aikana aloittaisi jos ei ennen ole harrastanut. Kyse siis astangajoogasta. No kävin kahtena päivänä, mutta tänään jätän väliin kun paikat ihan hapoilla. Täällä ollaan edelleen hermoheikkona, maha on kyllä kuin ilmapallo ja tissit arat jne, mut eilen tuli myös vähän verta. Tosin vaan yhdellä vessakäynnillä. Nyt on vaan toivottava parasta että on jotain harmitonta vuotoa.. :smiley-angelic001
Okei, hyvä tietää. Toivottavasti tuo vuoto on sulla vain harmitonta ja kaikki on hyvin! :Heartred
 
Uurena hoisin hypätä remmiin. :)
Vähän vielä varovaisesti mukana, mutta listasin kuitenki itteni mukaan. Kaksi positiivista testiä tehty,toki aika hailua vielä mutta selkeitä plussia.

Meille tulossa neljäs lapsi, jos kaikki menee nyt loppuun asti hyvin. :gen014

:Heartbigred
 
468 oli tulos ja hoitajakin ehti laittaa viestin et tulos on hyvä ja oli varannut varhaisultraan ajan :) vajaa 3vkoa sitä pitää odottaa.


Tähän pakko kommentoida, mulla oli 4+3 ja hcg verikoe pikkusen päälle 1000, kuulemma melko matala, voisi olla korkeampikin.. näin sano lääkäri :/ mitenhän tämäkin taas on
 
View attachment 85428

1000 on sit oikein hyvä. Joko sun lääkäri on väärässä tai viikot väärin?

Löysin vielä jonkun listan missä on dpo:n mukaan, eli 4+3 olis dpo 17.

View attachment 85429

Näit hitsin kaavoja tuli iteki ihmeteltyä ja ystävälleki totesin et nuori mies tk-lääkäri, mut jo valmiiks kirjattu km, ukopuolinen, tuulimuna, tai sitten ei.. viikot pitäs olla aika oikein, mut oli vuotoja (takana jo 2003 spontaani km) sekä 2004 normi odotuksen vuodot istukan edessä olon takia. Nyt kun ikää plus 40 niin lähinnä oma idea oli et tarkastetaan nyt arvot ym ennenku fiilistellä tätä jännää odottelua. Nyt sit vietiin sekin, tänään uus labra. Blah :/
 
Muokattu viimeksi:
No onpa outoa!
Onko sulla nyt sit mitkä viikot menossa? Jos pääsisit ultraan?


Vissiin siis melko samat kuin sulla :) ultraa pyysin, labran sain :D huomenna viisaampi kun saan nää labratulokset, sit vissiin pääsisin varhaisultraan :)
 
Mä oon noista Arvoista ihan pihalla, kun ei oo koskaan ns. tarvinnut niitä katsella.. Toivottavasti kaikki on teillä kaikilla hyvin ja tarpeeksi kun on epävarmuutta, varmasti pääsee ultraan kin...
Ja hei huomasitteko.... Lokakuisissakin jo jutteluita!! Äkkiä menee aika! :smug:
 
Okei, no jospa labrassa olisi arvot hyvin nousseet. Mut jos 1000+ ollut rv 4+3 ni ei se kyllä liian vähän ole.


Mä oon ihan pihalla näitten arvojen ja lyhenteiden kanssa, tiesin vaan ton v.2003 jälkeisen juttuni jälkeen et jotain arvoja katsotaan jos ja kun on epäselvyyksiä, eli just kun mulla oli vuotoa, oottelin menkkoja, ja kun ne ei "oikeen lähteny käyntiin" :D niin sit 6n vuotopäivän kohalla plussasin ja tässä sitä nyt sit panikoidaan :D liityn tälläseen elämäni ekaan jengiin mikäli tän päivän labra on ok.. :/
 
Tein ylläriplussan sunnuntaina.:wideyed:
Meillä on pitkä lapsettomuus takana ja kaksi poikaa, nuorin vasta 10kk. Molempia yritettiin 2-4v ja toisen kohdalla käytiin muutamissa toimenpiteissä.. keskenmenojankin mahtuu matkalle muutama.

Tämä tuli aika yllätyksenä. Ei yritetty ja ehkäistiinkin osittain, mutta yhden kerran oltiin vähän huolimattomia, eikä senkään pitänyt osua oviksen lähelle, mutta näköjään näinkin voi käydä, vaikka on luullut olevansa ihan maho ilman apuja :D

Yritän tässä puntaroida asiaa enkä vielä oikein osaa ajatella onko tämä hyvä vai huono juttu :oops: Mutta ajattelen, että kai näin oli sitten tarkoitettu :p Vaikka voihan tässäkin käydä vielä niin, että ei pysy matkassa. Mutta ajatus taas siitä huolettaa.. eli kai tää on ihan hyvä juttu kuitenkin :angelic: Omat ajatukset vähän sekaisin.
Vauva on kyllä tervetullut, mutta muuttaa suunnitelmia hurjasti ja teettää paljon muutoksia, niin talossa kuin autossa. :eek: Mutta kaippa niistä selvitään :shy: Mutta niinhän sitä sanotaan, että yleensä ne vauvat saapuu sillon kun vähiten odottaa, eikä koskaan ole täydellinen aika :rolleyes:

Kolmas on ollut kyllä haaveissa vielä, mutta tämä tuli aika äkkiä :p
 
Takaisin
Top