...

Mä laitoin myös liittymispyynnön salaiseen ryhmään :) ja tervetuloa mukaan, iinuska!
 
Täällä taisi tippua pois. Menkkamaiset kivut ja verta valkovuodon mukana. :sad001 Veikkaan että kesken meni.
 
Voi ei Silkkitassu, toivottavasti nyt pysyis kyydissä ja vuoto loppuu, tiedän miltä susta tuntuu :sad001
 
Toivotaan parasta Silkkitassu, että olisi harmitonta!

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Me ei olla vielä kerrottu kenellekään. Aiemmin ollaan kerrottu varhaisultran jälkeen perheille ja npultran jälkeen muille.
Nytkin yritän vähintään varhaisultraan odottaa...

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Meillä "isot" tytöt ja miehen veli vaimoineen tietää, mutta muuten vasta np ultraan jälkeen ruvetaan asiasta kertoilemaan... Jos kaikki on hyvin tietty!
 
Joko kaikki on siellä salaisella puolella? :facepalm:
Itse pääsen sinne vasta joskus 3vk päästä :nailbiting:
 
Ei tosiaan, samat kolme viikkoa tässä vielä edessä.:smiley-ashamed004

Mekään ei olla vielä kerrottu raskaudesta kenellekään. Parille kaverille meinasin kertoa kasvokkain, mutta jouduttiinkin perumaan tapaaminen. Kummankin vanhemmille ja sisaruksille olis tarkoitus kertoa vasta np-ultraan jälkeen. Näin lähinnä, koska miehen puolella kaikista muistakin raskauksista on kerrottu vasta ekan ultran jälkeen.
 
Ei taida olla vielä viestimäärä itsellä täynnä [emoji848] ehkä pian kuitenkin!

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Onko täällä muita, kun "uskoo vasta kun kuulee tai näkee"?
Mulla on taas sama fiilis kuin aikasemmistakin, et en ihan usko vielä todeksi raskautta (vaikka kaikki on hyvin), ennen kuin kuulen ne pienet sydämen tykytykset.... Toiset tietty kun on ultrassa käyneet, niin näkevät, mut kuitenki.... :rolleyes:
 
Mulla vähän sama fiilis tai ei ainakaan osaa olla rento ennen kuin on saanut oikeasti nähdä/kuulla!
 
Mulla kans sama fiilis etten voi uskoa :rolleyes:

Siis oon kyl vähän hämmentynyt kun ainut päivä jolloin tärppi on voinut käydä olis 21. Joulukuuta ja sekin olis ollu oletettua ovista 4 päivää ennen ja siitä olis 3 viikkoa vasta lauantaina ja nyt jo näyttää clear blue raskaana 3+. Ihmettelin jo kun tein testin 2 päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista ja silloin cb näytti raskaana 2-3 viikkoa. Kaksoset vai miten voi hormonit heti olla noin korkealla?
 

Liitteet

  • IMG_20200110_110330.jpg
    IMG_20200110_110330.jpg
    22 KB · Katsottu: 8
Olipas sekava viesti :nailbiting: neuvolaan ajattelin tänään soittaa kunhan aukee linjat.

Ajattelin tiistain plussasta odottella muutaman päivän ja katsoa jos viiva vahvistuu. Nyt siis hämmennys kun vahvistuu liiankin hyvin. :facepalm:

tää siis esikoinen ja eka plussa ikinä. Jotenkin oletin et yritän jostain haamusta saada selvän mut melkein tasavahvat viivat tuli jo heti.
 
Täällä kanssa vähä epäuskonen olo. Tajuaa todeks ehkä vasta sitte ultrassa. Esikoinen konkretisoitu kunnolla vasta synnärillä :'D
 
Olipas sekava viesti :nailbiting: neuvolaan ajattelin tänään soittaa kunhan aukee linjat.

Ajattelin tiistain plussasta odottella muutaman päivän ja katsoa jos viiva vahvistuu. Nyt siis hämmennys kun vahvistuu liiankin hyvin. :facepalm:

tää siis esikoinen ja eka plussa ikinä. Jotenkin oletin et yritän jostain haamusta saada selvän mut melkein tasavahvat viivat tuli jo heti.
Mitä sanoivat neuvolassa? Luulisi, että saisit kunnalliselta varhaisultran, koska kyllä tuo aika jännältä kuulostaa.
 
Mulla kans sama fiilis etten voi uskoa :rolleyes:

Siis oon kyl vähän hämmentynyt kun ainut päivä jolloin tärppi on voinut käydä olis 21. Joulukuuta ja sekin olis ollu oletettua ovista 4 päivää ennen ja siitä olis 3 viikkoa vasta lauantaina ja nyt jo näyttää clear blue raskaana 3+. Ihmettelin jo kun tein testin 2 päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista ja silloin cb näytti raskaana 2-3 viikkoa. Kaksoset vai miten voi hormonit heti olla noin korkealla?

Onpas jännää! Kaveri sai pari vuotta sitten kaksoset ja hällä tosiaan testiviivat oli uskomattoman aikaisin jo todella vahvat :)
 
Mitä sanoivat neuvolassa? Luulisi, että saisit kunnalliselta varhaisultran, koska kyllä tuo aika jännältä kuulostaa.


Oli Ihan ihme touhua kun soitin sinne äitiyspoliklinikalle. jätin soittopyynnön sit ne soittaa tunnin päästä ja sanoo et soitin väärään numeroon ja antoi uuden joka oli sama mihin soitin! Sit soitin viel uudestaan nii ne antoi taas ton saman numeron ja käski maanantaina soittaa sinne.

Eli maanantaina oon vasta viisaampi! :banghead:

Siis mulla alkoi tänään jäätävät menkka krampit. Tietty menkat ny ei tuu mut kivut kyl. Onko muilla :anyone
 
Takaisin
Top