...

Mulla ei viestit oo täynnä, mut empä stressaa... Kyllä ne sieltä täyttyy....
Me ei haluta tietää sukupuolta etukäteen. Yhdestäkään aikasemmastakaan ei olla tiedetty/kysytty. Tästä edellisestä laitettiin oikein joku merkintä, että eivät tahdo tietää sukupuolta, sairaalan tietoihin. Ettei kukaan vaan möläytä kuulemma jatkossa....
Ja kaikki 3 aiempaa on tyttöjä, joten eiköhän tämäkin ole!!! :)
 
Mistä näkee, onko viestit täynnä? Vai pitääkö ne vaan itse mekaanisesti laskea? Sen verran olen täällä roikkunut, että luultavasti on viestit täynnä :grin

Jes, varmaan jo tällä viikolla saadaan salainen ryhmä!
 
Ja tuolla Mikä salainen ryhmä-ketjun lopussa oli linkki, josta pääsi lukemaan jo nyt tarkemmin salaisesta ryhmästä ja siellä oli minun mielestä ohjeet, mistä voi myös tarkistaa viestien määrän.

Kävinkin testaamassa ja kyllä sieltä näki sen ja nähtävästi tämä viesti oli minulle se 20.
 
Ja tuolla Mikä salainen ryhmä-ketjun lopussa oli linkki, josta pääsi lukemaan jo nyt tarkemmin salaisesta ryhmästä ja siellä oli minun mielestä ohjeet, mistä voi myös tarkistaa viestien määrän.

Kiitos vinkistä, osasin etsiä noilla ohjeilla! 31 viestiä olen kirjoitellut täällä, joten salaisen puolen ovet aukenevat pian :happy:
 
Ihan muutama viesti puuttuu näköjään enään tuosta 400. :happy: yritin kattoa monta viestiä oon ite tänne kirjotellut mutta en sitä löytänyt mistään,miten te siis sen näette?:pompus:
 
Mekin haluaan tietää sukupuoli, konkretisoi ja auttaa hankinnoissa.

Doppler mulla pitäis olla jossain tallessa ja se kyllä rauhoittaa mieltä.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Ja tuolla Mikä salainen ryhmä-ketjun lopussa oli linkki, josta pääsi lukemaan jo nyt tarkemmin salaisesta ryhmästä ja siellä oli minun mielestä ohjeet, mistä voi myös tarkistaa viestien määrän.

Kävinkin testaamassa ja kyllä sieltä näki sen ja nähtävästi tämä viesti oli minulle se 20.

No nyt mäkin tän ohjeen avulla löydin, kiitos :happy:
 
Oletteko kertoneet raskaudesta vielä kenellekään? :anyone
Itse olen kertonut kolmelle lähimmälle kaverilleni. En pystyisi ikinä olla kertomatta kenellekään :binkybaby
 
Liityin foorumille vasta äskettäin niin en taida päästä heti salattuun ryhmään mutta täytyy naputella ainakin viestit täyteen. :grin

Oon kertonut yhdelle ystävälle. Perheille/sukulaisille kerrotaan vasta myöhemmin.

Sukupuoli kuullaan mielellämme etukäteen. Doppleria tuskin hankitaan, mä varmaankin stressaisin turhaan.
 
Me ollaan kerrottu yhdelle ystäväpariskunnalle. Perheet saa tietää sitten varmaan vasta np-ultran jälkeen.
 
Ainoastaa yhelle työkaverille oon myöntäny, tosin moni muuki varmast aavistaa raskauden ku tupakan polton lopetin. Haluaisin tilata esikoiselle jonku "isosisko"paidan tms. ja kattoa kaua menee ku mummot tajuaa mitä siin lukee :D

Haluaisin varata lomamatkan huhtikuulle, mut mitäs jos raskauden takia ei pystykkää lentämää. Ja suunniteltu reissu sattuu just rv 21-22, eli rakenneultran ajalle.
 
Ystäväpariskunnalle kerrottiin, mutta muut ei vielä tiedä. Töissä pitää työtehtävien takia ilmoittaa piakkoin niin samalla kerrotaan lähiperheelle.

Mä oon miettinyt sanaa että olisi mahtavaa matkustaa johonkin, mutta en tiedä mihin ja milloin kannattaisi. En ole paljoa matkustanut muutenkaan. Ehkä sitten tukholmaan tai tallinnaan laivalle tulee lähdettyä. :biggrin
 
Muutamat kaverit tietää ja toiset isovanhemmat. Ollut semmosia tilanteita että mielummin sanon rehellisesti kun keksin jotain valkoisia.
 
Me ei olla kerrottu vielä kenellekään, esikoisestakin odotettiin np-ultraan ennen kuin kerrottiin sukulaisille tai ystäville. Mä oon menossa kaveriporukan illanviettoon tammikuun lopussa, jos vaan syke näkyy alkuraskauden ultrassa, niin kerron varmaan silloin, miksi viinit jää juomatta.
 
Heippa! Täällä plussattiin kolme päivää sitte ja nyt uskaltauduin tännekkin kirjotella! Meillä on siis ennestään pojat 4/15, 12/16 ja tyttö 4/18 ja nyt sitte olisi tämän plussatun la 12.9. Olen 24v ja lapista kotoisin. Raskaudesta en oo uskaltanu puhua vielä kenellekään mitään mutta tämän tunteen haluan jakaa kuitenkin jonkun kanssa nyt rv 4+3❤
 
Tänään vissiin avautuu salainen ryhmä! Laitoin jo pyyntöä menemään. Onko muut vielä laittaneet? :happy:

Olettehan muistaneet tulla mukaan tuohon lasketun ajan listalle tässä ryhmässä? Sekin on yksi kriteeri.
 
Moikka!
Kävin tänään varhaisultrassa, joten nyt uskallan tännekin kirjoitella! Laskettu aika 1.9, tänään siis tasan 6+0.:Heartred voi tietysti vielä muuttua hieman..
Ennestään löytyy pojat 2/13 ja 10/15.
Tästä raskaudesta en ole puhunut vielä kenellekään.
 
Takaisin
Top