...

Me päästiin hyvin sillä kun heti kerrottiin ettei aijota selvittää niin eipä sit kukaan kummemmin kysyny. Kaveri selvitti mutta eivät kertoneet niin jessus sitä kyselyä ja inttämistä. :laughing002
 
Miettinyt olen mut pelkään et ressaan sit liikaa jos en osaa käyttää et sieltä selkeesti kuuluis.
 
Kyllä varmasti aiotaan selvittää jos se näkyy rakenneultrassa :)

Mulla on doppler, sain sillä viimeksi n. Rv9+ sykkeen kuulumaan ja oli kyllä helpottavaa ennen nt-ultraa niitä kuunnella.
 
Me kyllä halutaan tietää sukupuoli.:happy: Onko teillä muilla ollut vielä "sitä tunnetta" onko tyttö vai poika tulossa? :biggrin Mulla alkoi edellisessä raskaudessa tulla tunne muistaakseeni joskus ekan kolmanneksen jälkeen että poika tulee, ja niinhän se tuli. Nyt ei vielä aavistustakaan mutta katsotaan.:wink

Ja oon myös miettinyt dopplerin hankintaa. Ekassa raskausessa ei sitä ollut, mutta tuntuu että nyt pelottaa ja jännittää kaikki enemmän niin se voisi rauhoittaa sitten ehkä?
 
Mulla on edellisraskaudessa hommattu doppler ja se ainakin omaa mieltä rauhoitti kovasti, mutta rupesin käyttämään sitä vasta np-ultran jälkeen ja niin ajattelin myös nyt. Sillä on aika vaikeaa löytää sykkeet kuitenkin. Me halutaan ehdottomasti tietää sukupuoli jos mahdollista. On jotenkin helpompi valmistautua tulevaan sitten.
 
Eiköhä myöki sukupuoli haluta tietää, jos vaa sattuu näkymää. Esikoinen oli "ehkä tyttö" :grin Sillo oli tosi vahva poika-olo. Nyt aavistelen myös poikaa.
Houkuttais vähä ostaa doppleri, ehkä sit np-ultran jälkee vois käyttää ennen ku rupee liikkeitä tuntemaa kunnolla.
Esikoisesta tunsin ekat sivelyt rv 17.
Mites muut, milon tuntunu edeltävien vauvojen ekat liikkeet?
 
Mulla ei oo mitään fiilistä sukupuolesta mutta jos pitäisi veikata niin poika, kaks niitä kun löytyy jo ennestään :) olishan tyttö aikamoinen ylläri. Esikoinen haluais toisen pikkuveljen.
Mulla liikkeet tuntui rv17 esikoisesta, toisesta vähän aiemmin. Niitä on kyllä ikävä!
 
Minulla meni viimeksi oma tunne sukupuolesta pieleen eli siihen en uskalla nytkään kyllä luottaa :grin

Esikoisen aikaan ei ollut doppleria ja nytkään en ollut aikonut ostaa.

Mua harmittaa, kun en ole mitään tapahtumia kirjannut esikoisen ajoilta ylös, kun eihän niitä nyt muista, että milloin tunsi liikkeitä ja milloin alkoi pahoinvointi yms.
 
Selvitettiin esikoisesta sukupuoli ja kerrottiin kaikille avoimesti, kumpi on tulossa. Mulla oli silloin tosi vahva poikaolo, rakenneultrassa huokaisin helpotuksesta, kun kätilö kertoi meidän odottavan poikaa. Ei siksi, että olisin toivonut poikaa enemmän, vaan en olisi uskonut tyttölupausta millään.

Olen aina kuvitellut itseni kahden pojan äidiksi. Kuitenkin nyt on tullut sellainen olo, että tämä vauva olisi tyttö, vaikka en ole ikinä sellaista mahdollisuutta miettinyt. Aina olen mielessäni nähnyt kaksi poikaa, veljekset.
 
Halutaan saada tietää sukupuoli, malttamattomia kun ollaan.

En muista yhtään, koska itse tunsin liikkeet. Ekat potkut mahan päälle tuntui ehkä rv20-21+ kieppeillä.

Doppleria en uskalla nytkään hankkia. Välillä neuvolassakin kesti ikuisuuden löytää sykkeet, niin en halua sitä stressiä kotiin. Toki jos onnistuu hyvin löytämään sykkeet kotona, niin onhan se ihan kiva lisä.
 
Me haluttais myös tietää sukupuoli. Vaikka sillä ei ole mitään väliä ja haluan ostaa vaatteet ja kaiken muunkin joka tapauksessa unisex- mallisena, niin jotenkin tuntuu, et olis helpompi valmistautua tulevaan mitä enemmän tietäisi etukäteen.

En varmaan edes uskaltaisi kokeilla doppleria, jotta en kehittäisi siitä turhaa stressiä.

Aiotteko te ottaa vauvamahasta kuvasarjaa? Nythän ei vielä mitään näy, mutta ollaan ruvettu miettimään, et koska sellainen kannattaisi aloittaa. Ja onko parempi ottaa kerran kuussa kuva ja panostaa siihen (sama paikka, samat vaatteet, itsellä varmasti hyvä olo) vai vähän rennommin kerran viikossa?
 
Täällä kanssa houkuttaisi alkaa tehdä urakalla pieniä sukkia, myssyjä ja kaikkee mahdollista mutta pakko yrittää vähän hillitä Nyt kuitenkin vasta 4+3.

Aiotaan selvittää sukupuoli, oltiin siinä miehen kanssa alusta asti samoilla linjoilla.

Mä oon täällä miettiny semmosen tukivyön hankkimista. Mulla on jäätävä turvotus päällä ja ajattelin että se vois olla esim urheillessa aika jees. Onko kellään kokemuksia, mikä ois hyvä?
 
Haluisin selvittää sukupuolen, mutta mieheni ei, niinkuin ei esikoisestakaan.. kaikki vaatteet olen säästänyt esikoiselta ja siksi haluaisin tietää kumpi tulossa, jos käy niin ettei olekaan samaa sukupuolta niin saisi vanhat vaatteet pistää kiertoon ennen vauvan syntymää :) dopplerin aion ehkä hankkia, pieni pelko viime kesän keskenmenosta..:sorry:
 
Täältä ryhmästä muuten puuttuu enää n. 30 viestiä, että täyttyy se 400 viestin raja, jolloin meille perustetaan salainen ryhmä! Onko monella tullut vielä täyteen sitä vaadittua 20 viestiä tänne ryhmään, jotta voi päästä salaiseen ryhmään? Mulla on vissiin tullut, kun olen innostuksissani roikkunut täällä monta kertaa päivässä. :hilarious:
 
Takaisin
Top