...

Tuntuu hassun hiljaiselta tämä ryhmä ku nuoremman lapsen ryhmä oli alusta asti tosi aktiivinen ja ollaan sitä edelleen :grin Ehkä tämä tästä pikkuhiljaa vilkastuu kun porukka pääsee salaiselle puolelle ja viikkoja alkaa olee enempi :dance008 Itellä taitaa tiistaina täyttyä kriteerit salaiselle puolelle pääsyyn :cool14
 
Niin on kyllä hiljaisen oloinen tämä ryhmä. o_O Toivotaan että vilkastuu. Ja salaisella puolella on vielä hiljaisempaa, jospa aktiivista porukkaa on vielä tulossa. Itse mieluummin kirjoittelen salaisessa ryhmässä, täällä ei kovin henkilökohtaisuuksia uskalla kirjoitella, ettei kukaan tunnista. :rolleyes::grin
 
Muokattu viimeksi:
Täällä odotellaan kanssa salaiselle puolelle pääsyä ja toisaalta yritetään pitää maltti mukana ettei pääsis innostumaan liikaa jos vaikka käykin jotain :/
 
Täällä vähän sama, jännittää edelleen kovasti, että kaikki menisi hyvin... Tosin tällä hetkellä sen verran reilut oireet, että olo vähän luottavaisempi. Mulla taitaa olla vielä vajaan viikon verran salaiselle puolelle :happy:
 
Näin muuten viime yönä ekan raskauteen liittyvän unen. Olin kirppiksellä ja ostin harsoja :grin Ilmeisesti alkaa olla enemmän totta tämä raskaus alitajunnassa saakka.

Oletteko muut nähneet raskauteen tai tulevaan vauvaan liittyviä unia?
 
Näin muuten viime yönä ekan raskauteen liittyvän unen. Olin kirppiksellä ja ostin harsoja :grin Ilmeisesti alkaa olla enemmän totta tämä raskaus alitajunnassa saakka.

Oletteko muut nähneet raskauteen tai tulevaan vauvaan liittyviä unia?
Näin jo yksi yö unta, että meidän vauva syntyi ja mun mies jäi sen kanssa sairaalaan ja mä lähdin esikoisen kanssa kotiin! Se oli kauheeta! Sain vauvan kunnolla syliin vasta vuorokausi synnytyksestä ja silloin kokeilin imettääkin, eikä vauva tajunnut mitään. Onneksi oli vaan uni!
Tuli siitä kyllä sellainen lämmin fiilis vauvaa kohtaan, pieni rakkaus heräsi, kun lähinnä hämilläni olen tähän asti ollut yllärivauvasta. :Heartred
 
Näin myös pari yötä sitten unen, että tein testin jolla selvisi vauvan sukupuoli. Vähän kuin raskaustestipuikko, mutta siihen tuli joko vaaleanpunainen tai sininen ruksi laughing7
Sain vaaleanpunaisen.. Saa nähdä pitääkö paikkansa :dontknow
 
Mulla oli esikoisen aikaan Manduca kaverilta lainassa ja sit ostin itselle Tulan kun lapsi oli vähän vanhempi. Siihen pitää nyt sit joko ostaa vauvatuki tai sit myydä tuo pois ja ostaa free to grow malli tilalle . Toinen mitä mietin on rengasliina. Onko kellä kokemusta, olisko se kätsympi kuin reppu? Ite tykkäisin pitää vauvaa lähellä ja sylissä ja silti touhuilla muuta, mutta tuosss repussa tuli esikoisen aikaan meille molemmille aivan järkky hiki. Aina piti joku harsoviritys tms tehdä ettei vaan tule lapsen poski vasten ihoa.
 
Mulla oli esikoisen aikaan Manduca kaverilta lainassa ja sit ostin itselle Tulan kun lapsi oli vähän vanhempi. Siihen pitää nyt sit joko ostaa vauvatuki tai sit myydä tuo pois ja ostaa free to grow malli tilalle . Toinen mitä mietin on rengasliina. Onko kellä kokemusta, olisko se kätsympi kuin reppu? Ite tykkäisin pitää vauvaa lähellä ja sylissä ja silti touhuilla muuta, mutta tuosss repussa tuli esikoisen aikaan meille molemmille aivan järkky hiki. Aina piti joku harsoviritys tms tehdä ettei vaan tule lapsen poski vasten ihoa.


Mä tykkään itse rangasliinasta ihan tosi paljon. Toki, vaatii harjoittelua kiristelyssä, mutta ihan tosi näppärä ja nopea. Kannattaa katsella kantoväline treffejä, yleensä ihmiset neuvoo ja antaa opastusta ja antaavat kokeilla omia välineitään :happy:
 
Rengasliina ei ole niin tukeva kuin reppu tai pitkä liina, mutta se on nopea laittaa. Varsinkin vähän isompaa (kun osaa kunnolla pitää niskan) on kiva kantaa lonkalla renkaassa, silti jää kädet vapaaksi :)
 
Meillä ei rengasliina mennyt jatkoon. Ei tultu sinuiksi sen kanssa vaikka kävin kantovälinetreffeillä ja kaveri kävi kotonakin neuvomassa asentoa ja kiristelyä. Kannettiin sitten vaan pitkällä kudotulla.

Onneksi vaihtoehtoja kantamiseen on paljon, joten sieltä varmasti löytyy jokaiselle sopiva tapa ja väline :happy:
 
Takaisin
Top