Tammikuisia yksin odottajia???

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Juttis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, niinpä Tammivauva pitää osata ottaa iisimmin, kun kroppa ei pysy perässä. Itsekin olen välillä oikein tuskaillut kauppakassien tai vain kotona siivoomisen kanssa (minulla lisäksi 2 kissaa), sattuu niin alavatsaan ja ristiselkään kantaminen, joskus pelkästään kävely, tai kyykistely. Kunpa miehet edes tietäisivät mikä työ on edes olla paksuna!!! [:@] Kaikki vaivat painaa samaan aikaan ja pitäisi vain olla positiivisella tuulella ja koettaa jaksaa...

Tärkeää onkin tällainen tukiverkko minkä tänne olettekin saaneet perustettua. Se tosi upea homma naiset hyvät!!! [:D] Toivottavasti kaikilla on tukea ympärillään tarpeeksi ja tarpeen mukaan! Kovasti jaksamista kaikille! Uusi kuu, uudet kujeet! [:)]

Outihuraa Nyt oon yli vuorokauden koittanut lähinnä vain maata sohvalla, pakollisten koiran ulkoilutusten ja pyykinpesujen yms. lomassa. Tylsältä tuntuu tää makoilu yksin kotona, etenkin jos ajattelee että tällaista olisi vauvan syntymään saakka. Nyt oon kyllä tajunnut että on pakko levätä. To illalla supisteli kivuliaasti, myös eilen supisteli, muttei kivuliaasti. Viime yönä heräsin kovaan alavatsakipuun ja alaselkäkin oli kipeä. Mullakin kyykkiminen sattuu mahaan, tosin niin sattuu käveleminenkin. Toivottavasti kivut vähenisi, eikä vain pahenisi koko ajan.

Kauppareissut mietityttää kun ei ole autoa eikä ketään joka kävisi tarvittaessa puolestani kaupassa. Normaalisti kai mies auttaa raskaana olevaa kauppakäynneissä yms. Kai sitä pitäis käydä kaupassa päivittäin, ettei olisi niin painavaa kannettavaa. Fyysisesti huonojen päivien varalle ois hyvä olla ruokaa kaapeissa.

Takaisin