Tammikuiset 2019

Täällä kans sektio ylihuomenna. 3. Sektio. Saa nähä missä kunnossa kohtu on, vieläkö tulisi lupa yhteen muksuun.

Vähän huolettaa kun verenpaineet laskee koko ajan. Aina perus ollut noin 125/70 mutta nyt 100/55 noin viikon ajan. Eivät äippäpolilla olleet asiasta huolissaan kuitenkaan.

Yritin äsken täyttää sairaalakassia, edellisestä muksusta melkein 10 vuotta, ei jotenkin leikkaa yhtään mitä sinne pitäis ottaa mukaan.
 
Noh, tämä laps ei taida syntyä vielä viikkoihin :sad001 eilen ä-polilla tutkittiin korkeita verenpaineita ja tuomiona nyt lääkitys. Samalla laskettu aika siirtyi eteenpäin kaksi päivää! Tänään vasta olisi 39+1... Mä olen siis pahimmassa tapauksessa raskaana vielä kolme viikkoa!!! Ihan paska fiilis, itkettää koko ajan ja pinna on superlyhyt eli raivoan esikoiselle, eikä unettomuus auta yhtään asiaa.... yritin parille kaverille laittaa viestiä kun tuntui että pitäis saada tätä purkaa niin eipä sieltä oikein tullut vastauksia. Tuli taas niin superyksinäinen olo :sad001:sad001:sad001
 
Noh, tämä laps ei taida syntyä vielä viikkoihin :sad001 eilen ä-polilla tutkittiin korkeita verenpaineita ja tuomiona nyt lääkitys. Samalla laskettu aika siirtyi eteenpäin kaksi päivää! Tänään vasta olisi 39+1... Mä olen siis pahimmassa tapauksessa raskaana vielä kolme viikkoa!!! Ihan paska fiilis, itkettää koko ajan ja pinna on superlyhyt eli raivoan esikoiselle, eikä unettomuus auta yhtään asiaa.... yritin parille kaverille laittaa viestiä kun tuntui että pitäis saada tätä purkaa niin eipä sieltä oikein tullut vastauksia. Tuli taas niin superyksinäinen olo :sad001:sad001:sad001


Missä päin asutte?
 
Miten ihmeessä näin myöhään vielä siirrettiin laskettua aikaa? Kuulostaa oudolta.

Minkä lääkityksen sait Vilunkissa? Mä sain synnytyksen jälkeen korkeisiin paineisiin Albetolin. Harmi kun se on 3 kertaa päivässä niin meinaan aina unohtaa jonkun tabletin.
 
Espoossa asustellaan.


Kävin just eilen espoossa lasten kummitädillä kylässä. Kurjaa että koet olevasi yksin asioiden kanssa olisi todella tärkeää että pääsisit puhumaan niistä mitä mielelläsi on. Mä olen kanssa aika yksinäinen kun useammalla ystävälläni on vain yksi lapsi niin jään vähän joukon ulkopuolelle kun on neljä pientä
 
Miten ihmeessä näin myöhään vielä siirrettiin laskettua aikaa? Kuulostaa oudolta.

Minkä lääkityksen sait Vilunkissa? Mä sain synnytyksen jälkeen korkeisiin paineisiin Albetolin. Harmi kun se on 3 kertaa päivässä niin meinaan aina unohtaa jonkun tabletin.

Mä sain myös ton Albetolin, 3krt/päivä. Nyt paineet on laskeneet. Toivottavasti tää syntyisi pian (huomenna 40+0) eikä tarttis ottaa lääkettä enää synnytyksen jälleen.
 
Takaisin
Top