Onko teillä takarajoja, koska lapset haluaisitte viimeistään saada? Johonkin ikään mennessä ehkä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuolla joulukuisissa kysellään välistä kovasti miten teillä on mennyt uuden tuhisijan kanssa :).Tavallaan oli. 24v täytettyäni oli kaksi lasta,eli ajatus lapsista alle 30 vuotiaana toteutui. Vaan eihän se aina mene niin kuin ajattelisi.
3 syntyi kun olin 40v ja neljäs (viimeinen) kun ikää 41v. Nyt on lapsikiintiö kyllä täynnä.
Minä olin Kuopuksen syntyessä 45-vuotias ja jaksoin paremmin kuin nuorena äitinä. En tiedä, olisiko tilanne sama, jos kyseessä olisi esikoinen, mutta kun on jo vanhemmuutta harjoitellut ja elämässä hyvin rauhallista ja seesteistä, on voimia ja jaksamista aivan eri tavalla kuin ennen. Eikä tämä kuopus ole mikään pulmaton tapaus, vaan on saanut olla sairaanhoitajana enemmän kuin ensimmäisten kanssa.En enää ehkä 40v jälkeen lähtisi tekemään lapsia. Ehkä vain oman jaksamisen takia. Nyt 32v ja aivan poikki :D