Tajuton väsymys.

Aurinkopuuteri

Vauhtiin päässyt keskustelija
Raskausviikolla 9 menossa ollaan ja tämä väsymys on todella lamauttama. Tuntuu, että voisin nukkua jatkuvasti tai maata sohvalla katsomassa telkkaria. Mukavahan se olisi, mutta 1 vuotias neiti pitää huolen ettei se ole mahdollista. Ekassa raskaudessa en ollut väsynyt missään vaiheessa. Onko kellään samaa? ja jotain vinkkejä tähän väsymykseen?

Moikka!

Mul on ihan sama. Oon aina kärsiny anemiasta ja luullu et se väsymys ois paha, mut ei tää on jotain niin järkyttävää. Tuntuu loputtomalta tää väsymys. ja töissä on varsinkin iltavuoroissa on iha kamalaa ku meinaa nukahtaa pystyyn. Mä oon kuullu ettei tähä auta ku lepo, onpa lohduttavaa. Ja kuulemma se ajan kanssa menee, mä ainaki toivon niin :)

Aurinkopuuteri: 1 v nyt varmasti nukkuu vielä päikkärit jossain vaiheessa, joten nuku itekin silloin! Suosittelen lämpimästi.
Itelläni nuorin jo 3v ja hoidossa niin ei olisi oikeasti tuota mahdollisuutta mutta : Hätä keinot keksii:
Teen aika paljon joustavasti etätöitä , jolloin nukun aina lounastauon. Ja kun olen joutunut toimistolle raahautumaan olen lähtenyt "lounaalle" = parkkihalliin ja vetäny autossa puolen tunnin tirsat. Ja taas jaksaa. Ilman noita päikkäreitä nukahtaisin työpisteen ääreen. Kaikki energia menee vain hereilläpysymiseen... Joten onneksi tajusin kokeilla tuota extreme päikkärien ottoa:-)

Lohduttaudun sillä - että tällaista tämä on ollut edellisissäkin raskauksissa ja niissä ainakin lamaannuttava väsymys on kadonnut kuin taikaiskusta kun ensimmäinen kolmannes on jäänyt taakse. Toivon että nytkin käy niin.
Voimia!

Tuntuu että väsymy on nykyään toinen nimeni. :) 16h yöunet menee ihan keposasti ja enempikin voisi nukkua! Tuntuu kurjalta että on kokoajan niin väsynyt. Mutta ehkä se helpottaa ajan kanssa. :)

Tää mamma liittyy remmiin! Voisin nukkua siis aivan jatkuvasti. Ihan harmittaa kun en voi nyt antaa kaikkeani 10kk ikäiselle esikoiselleni jonka kanssa päivät ollaan kaksistaan kun mies on töissä. Aina kun poika nukkuu, äiti nukkuu. Toivon että tää menis ohi äkkiä. :)

Onko väärin sanoa, mutta ihana kuulla muilla olevan samaa!!! etten ole ainoa joka velloo tässä väsymyksen kuilussa. Nukun toki päivällä aina väliin, mutta väsymyksestä huolimatta se uni ei aina vain tule.Muutenkaan en ole mikään päivällä nukkuja tyyppiä. No eilen repäsin ja lähdin uimahalliin... liikunnasta tulikin yllättäen hyvä olo. Joten pitää alkaa vaikka väkisten liikkua nyt enempi. Liikunta on jäänyt nyt taka-alalle just tämän unettavan pöhnän takia. emoticon KOETAN vältää makeaa ja kaikkea liian suolaista ettei nekin provosoi tätä tilaa. Mutta minkä mahtaa kun kaikki suolainen varsinkin maistuu NIIN hyvältä!!!!! emoticon Jospa tämä väsy häviää joku kaunis aamu.Tsemppiä kaikille!

Joo väsyjengiä minäkin! Ihan totta Aurinkopuuteri, että liikunta ja ulkoilu auttavat paljon, mutta kunhan vain saisi itseään niskasta kiinni ja menisi ulos liikkumaan. Mä kyllä huomaan senkin, että en enää nauti liikunnasta niin paljon ja hengästyn tosi helposti (jo ihan kävelystä/pyöräilystä).
Mulla väsy iski kunnolla vasta viime viikolla, johon osittain varmaan syynä myös flunssa jonka sairastin. Ajattelin, että flunssan jälkeen väsy helpottaa, mutta voisin edelleen kölliä sohvalla tyytyväisenä koko päivän ajattelematta mitään järkevää. Eilen mun piti tehdä etätöitä kotona ja ajattelin ottavani pienet päivätorkut lounaan jälkeen (yleensä en ikinä nuku päikkäreitä) - no, "pienet päivätorkut" kestikin 3h, joten se siitä työpäivästä..

Onneksi on juhannuspyhät ja voi nukkua pitkään monta päivää :)

Tsemppistä kaikille väsyneille Itsestänikin tuntuu, että olen ihan yliväsynyt koko ajan ja tosiaan voisi makoilla sohvalla televisiota katsellen. "Mukavaa" kuulla, että tässä veneessä on muitakin.  Minutkin pitää liikkeessä kohta 2 vuotta täyttävä tyttäreni, joten väsy ei pääse ottamaan valtaa. Esikoistani odottaessani en ollut näin väsynyt ja uupunut kuin nyt olen, tai sitten olen jo täysin unohtanut  viime raskauden oireet. Oli miten oli, voimia teille kaikille ja toivotaan, että aurinkokin tuolta rupeaisi paistamaan ja poistaisi samalla näitä väsymyksen tunteita.

Takaisin