Vieras
Hei! Vähän tulen nyt nolosta aiheesta tänne valittamaan ja kysymään neuvoa mutta pakko se on. Ei nenä parkani kestä enään enempää. Mieheni henki haisee todella pahalle, sohvallakin jos istutaan vierekkäin niin joudun kääntämään pääni pois sen lemun vuoksi. Olen koittanut keskustella asiasta ja neuvonnut menemään hammaslääkärin pakeille, pesemään hampaansa kunnolla, ehdottanut eri tuotteita ja ihan suoraan lopulta tiuskassut päin näköä että hengityksesi lemuaa. Mutta ei niin ei! Häntä ei tunnu kiinnostavan ollenkaan, ja minä olen aivan raivarin partaalla kun joudun moista löyhkää sietämään vain siksi ettei hän jaksa pitää huolta terveydestään. Kaikenlisäksi tämä vaikuttaa myös seksielämään koska mikään ei ole pahempi halujen karkoittaja kuin tätä luokkaa oleva lemu...aaaargh!!!
Jotenka mitä keinoja tässä on enään käytettävissä sillä en enään kauaa kestä a) tuota hajua ja b) tätä puutteessa kärvistelyä moisen syyn vuoksi, neuvoja kaivataan jaa kipeästi!!
Jotenka mitä keinoja tässä on enään käytettävissä sillä en enään kauaa kestä a) tuota hajua ja b) tätä puutteessa kärvistelyä moisen syyn vuoksi, neuvoja kaivataan jaa kipeästi!!