Taikauskoiset enteet sukupuolesta

Edellisessä piti paikkaansa masun pallomainen muoto, kiinalainen kalenteri, sormustesti jadajada :D Poika siis tuli. Ei ollut pahoinvointia yms muuta mitä nyt on. Olin terve kuin pukki. Voi toki olla että aika on kullannu muistot. Linea meni reippaasti yli navan.

Tällä hetkellä on merisairas pallokala olo. Vatta on aamusta asti pallo ja olo krapulainen. Suolasen himo on iha kauhea. Sellanen jännä pms olo jatkuvasti että kaipa sieltä tyttö tulee tai kummatki :D

Netistähän saa nuita tyttö-poika testejä.. pitäsköhä sitä porukalla tilata ja jännitellä kuin monella sitten piti paikkaansa..
 
Mun kohdalla tuo kiinalainen kalenteri pitää paikkansa kahden ensimmäisen lapsen kohdalla, mutta ei kolmannen kohdalla.
Tämän tulevan se ennustaa pojaksi :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
esikon kohal se kalenteri piti paikkansa eli poika tuli ja vatsa oli kyl niin etee ku voi, tätähä tuo veikkais kans pojaks... saa nähä
 
4 raskautta ja voin sanoa ettei mun kohdalla tiennyt mistään muusta kuin rakenneultrasta sukupuolen.
Mahaa oli 4 eri muotoa, pehva levis ja ei levinny ja sormukset heilu ja ei heilunu...kiinalainen kalenteri antoi 3/4 oikein heh :)
 
Mulle on nyt useampi sanonut näistä ruokahimoista johtuen, että poika tulee kun tykkäisin syödä rasvasta ja suolasta ruokaa :)
 
Mulla oli alussa tunne (tai ehkä se oli toive), että tyttö olis tulossa, mutta nyt se tunne onkin vaihtunut pojaksi. Katsoin myös äsken noi vanhan kansan merkit, niin niidenkin perusteella olis poika tulossa. Mut edelleenkin mulle kelpais kumpi tahansa :-)
 
Musta tuntuu että meille on tyttö tulossa vaikka merkit viittaa ehkä enemmän poikaan. Samapa tuo perjaatteessa kumpi sieltä tulee mutta summamutikassa voisin arvioida että ovulaatio oli semmoiseen aikaan että olisi tilanne ollut tytölle suotuisampi. Aika näyttää :)
 
Mulla ei oo tästä raskaudesta harmainta aavistusta kumpi vois olla tulossa, esikoisesta mulla oli alusta asti poikaolo kunnes selvisi että tyttö, niin empä luottais omaan intuitioon vaikka semmonen tuliskin. :D
 
kunhan on terve mut en osaa kunnol sanoo kumpi tulis mut kieltämättä tyttö ois ehkä mul toiveis. kiinalane kalenteri oli oikees esikost ja nyt näyttäs poikaa mut enpä tiiä, sen näkee sit ra-ultras n. 14vko päästä inshaAllah...kun pääsis onnellisest eka sinne tokalle kolmannekselle ees ja nt ultraan 6.6.
 
Edellisessä meni osin ristiin noi enteet ja tuli poika. Jos uskoisin erilaisten oireiden merkitsevän eri sukupuolta, niin sanoisin tytön tulevan nyt. Niin erilainen tämä raskaus ollut, mutta valitettavasti en usko näihin ja veikkaan fiilispohjalta toista poikaa.
 
Jos siihen on uskominen, että ovulaation aikaan tapahtuneesta yhdynnästä tulee poika ja pari päivää ennen ovulaatiota tapahtuneesta yhdynnästä tyttö, niin meille ois kolmas poika tulossa. NP-ultran mukaan tyyppi on saanut alkunsa just sinä päivänä kun on peuhattu :)
 
Mun täti ennusti mun äidille just sormus jutulla vuosia sitten, että sille tulee poika ja sain pikkuveljen. :D Onko sillä perää, että jos ei pahemmin pahoinvointia ole niin ois poika tulossa ja jos pahoinvointia niin ois tyttö tulossa? Kokemuksia? Minun hankalaa ottaa kantaa kun eka vaavi vasta tulossa. :) Mutta toisaalta voihan pahoinvointi iskeä missä vaiheessa vaan raskautta, itsellä ei tosiaan pahemmin ole ollut nyt alussa pahoinvointia.
 
Mä en voinut ollenkaan pahoin ensimmäisessä raskaudessa ja tyttö tuli.
Samoinhan sanotaan että poika vie äidiltä terveyden ja tyttö kauneuden, No, omalla kohdallani iho ja hiukset voi koko raskauden ajan paremmin kuin ehkäpä koskaan, ja edelleen sieltä se tyttö syntyi. =) Eli on nää varmaan aikalailla humpuukia, mutta hauskaa ajanvietettä kuitenkin!
 
Meillä on vahva aavistus, että olisi poika tulossa. Oireet ovat enemmän poikavauvasta tulevia ja kiinalaisen kalenterin mukaan olisi myös poika, jos näihin nyt uskoo... Ultrassa ei olla vielä käyty, mutta haluan ehdottomasti tietää sitten kumpi se on, jos se vaan näkyy jo viikolla 12?
 
Sittenhän on tää ruokasoodatesti, mitä oli itse pakko kokeilla vaikka tunsinkin oloni sanoinkuvaamattoman typeräksi pissatessani ruokasoodan sekaan :D

Uskomus menee siis niin, että astiaan laitetaan muistaakseni ruokalusikallinen sitä soodaa ja päälle noin desi pissaa. Annetaan olla ja jos se alkaa kuplimaan/reagoi muuten on kyseessä poika. Jos taas ei tapahdu mitään niin olis tyttö tulossa, nää liittyy muistaakseni jotenkin pissan emäksisyyteen. Tyttö olisi tulossa tän mukaan :D
 
Oodri: sukupuolta ei näe vielä rv12 np-ultrassa. Rakenneultrassa sen voi nähdä, jos vauva on suotuisa sen esittelemään :wink
 
meillä tehty aina tuo sormustesti ja nuo "ennusmerkit"..jokakerta on pitänyt paikkansa ja nytkun katson tuota kiinalaista kalenteria niin sekin näyttää jo syntyneet lapset ihan oikein...3kpl...
nyt tämän pitäisi olla kaikkien noiden testien mukaan tyttö..saas nähdä..:p
 
Takaisin
Top