Taas kuumetta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuppunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nuppunen

Asioista perillä oleva
Toukomammat 2016
Maalisäidit 2020
Tammikuiset 2022
Elokuiset 2024
Tammikuiset 2026
Heippa!

Löytyiskös täältä muita joilla on lapsia jo kaksi tai useampi ja vieläkin tuntuu siltä ettei lapsiluku ole vielä täynnä ja kuume pukkaa taas päälle..? =)

Elikkäs mulla siis on kaksi lasta, tyttö 4vuotta ja poika 7kuukautta. Ensimmäinen ilmoitti tulostaan nopeasti jo heti toisella yritys kierrolla ja toinen taas antoi odotuttaa itseään kaksi pitkää vuotta, ja nyt sitten jännittää että kuinka seuraavan yrityksen kanssa tulee käymään.

Ja olisi ihan kiva jatkaa miuitakin juttuja useampi lapsisten perheiden arjesta siinä haaveilun lomasa. =)

Heippa!

Meillä ei kyllä sama tilanne, mutta toista lasta kuumeillaan, tyttömme on nyt 11 kuukautta. Sen verran sama, että jos luoja suo haluaisimme myöskin kolme lasta. emoticon Ja jos kuumetta VIELÄ sen kolmannen jälkeenkin niin miksipä ei jooooskus neljäskin lapsi olisi tervetullut. emoticon Mutta ei noin monen vuoden päähän halua ajatella vielä. Tulin raskaaksi ensimmäisestä yrityksesta, mutta saapa nähdä miten kauan menee nyt. Kuume niin kova ettei malttaisi odottaa. Mirella! ...tuo kaksi vuotta kuulostaa hurjalta!!!! emoticon miltä se tuntui? jos saa udella.

Tere! Kai tänne saa _pelkät haaveilijatkin_ kirjoittaa? 8)

Mulla on ollut uutta vauvakuumetta siintä asti kun poika on ollut 3 kk!

Ajattelin pitkään etten koskaan enää edes uskaltaisi toivoa toista lasta unelmissakaan, koska jäin yksin ollessani raskaana ja olen tähän päivään saakka poikani yksin hoitanut.

No, nyt sitten kuumeilua on taas tullut lisää.. Mietin ja unelmoin, ettei se olisikaan niin paha, jos joskus jonkun Oikealta tuntuvan miehen kanssa uskaltaisi yrittää.. Pessimistinen puoli ajattelee jopa: Jos jäisin vielä joskus yksin, tietäisin selviäväni, eikä haittaisi kahden kanssa kai paljoa enempää :'DD

Mutta joo, minä siis en ole toteuttamassa näitä uusia haaveita moneen vuoteen, mahdollisesti en ehkä milloinkaan, jos ei löydy enää sopivaa ukkelia :)

Onneksi mun siskolla on lapsia, voin aina kaapata pari meille hoitoon ;D Huomenna saan niistä yhden uhmaikäisen mukaan mummolaan :D

Heipsan taas!

Aurinkopuuteri: Se oli kyllä hurjan pitkä aika odotella kun vielä aika tuntui kuluvan toooodella hitaasti kun jotain toivoo todella paljon, välillä tuntui että maailma kaatuu niskaan kun eli noin 30 päivän sykleissä, odotusta jännitystä ja kauhea pettymys aina kerta toisensa jälkeen. No vihdoin mulla on tuossa tuo ihana toinen päivänpaiste.

Milamaariaa: Toki saa myös vai haaveilijat kirjoittaa koska itsekkään en vieläole ehkäisyä pois jättänyt koska miehenkin suostumus kolmanteen täytyy ensin saada.

Mirella, voin todella kuvitella olevan raskasta. Onneksi kaikki meni lopulta hyvin. Näinhän ei käy kaikkien osalla. Joten kyllä sitä on todella kiitollinen tuosta yhdestakin mikä meille annettu. emoticon Ja lisääkin otettaisiin kiitollisena vastaan.

Takaisin