taas alkupisteessä :(

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mini80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mini80

Jostain jotain jo tietävä
Eli ihan alussa kävin yksityisellä ja siellä sanoivat, että kohdun kaula lyhentynyt ym... lähete kättärille
no siellä ihmettelivät että miksi sinne lähete kuulemma jäljellä 3,5 cm ja mun kokoani vastaavan kokoinen
(olen siis 141cm pitkä) että ei kuulemma voi olla 10cm pitkä kohdunkaula...

no kävimpä tos nyt 4D ultras ja vaavilla kaikki hyvin tosin on isokokoinen, menee ylärajaa hipoen, mutta vielä
rajojen sisällä.
ultran aikaan oli 25 viikkoa tasan täynnä.

Mutta kohdun kaula oli vain 2.8 cm ja jos kohdistu paainetta niin 2,5cm ja aukesi 4mil kuulemma .. sain saikkua
nyt äippälomaan asti, ja neuvola kuulemma laittaa lähetteen eteenpäin tilanteen tarkistamiseski. myöhemmin

nyt kävin neuvola lääkärillä joka teki sisatutkimuksen...ilman ultraa ja totesi, että ei ole kuulemma mitään erikoista..mutta laittaa nyt konsultaation kättärille.
ottavat sieltä muhun yhteyttä jos näkevät sen trpeelliseksi....

mä en niin kun enää jaksa mua juoksutetaan paikasta A- paikkaan B ja aina eri vastaus lääkäreiltä..
tietää tässä nyt sit että onko olemassa ennenaikaisen synnytyksen vaara vai ei!!!

No elän siinä uskossa tällä hetkellä että on ja otan varovasti levon kannalta ainakin muutaman viikon niin olisi paremmat selviytymis mahdollisuudet tuolla pikku miehellä jos nyt ennenaikojaan syntyy.. toivotaan että ei.

on tämä vaan niin stressaavaa :(

Voi uskon, että stressaa. Mä luottaisin siihen ultraajaan enemmän kun neuvolan lääkäriin. Lepäilet nyt vaan ihan kunnolla, etkä tee mitään raskasta liikuntaa tai nostele mitään raskasta ennen kun ovat tarkastaneet tilanteen. Onhan sulla nyt kuitenkin se sairasloma sinne äippäloman alkuun?

Takaisin