Taaperon eka parturireissu

SannaKoo

Sanavalmis juttuseppä
Heippa!

Oiskos pk-seudulla asuvilla antaa vinkkejä, minne kannattais 2v viedä elämänsä ekaan tukanleikkuuseen? Olin jo mielessäni päättänyt yhten tietyn parturikampaamon, mutta meinasin tipahtaa tuolilta kun soitin ja kyselin hintaa... 27 euroa pikku pojan parturoinnista!! Joo, ei todellakaan sovi meidän budjettiin!

Eli vinkkejä huokeammista paikoista ja mieluusti hyviä omakohtaisia kokemuksia tollaisen sähköjäniksen kynimisestä? Ja saksilla, koneella sen kaiketi saisin kotonakin tehtyä, mitä nyt toi pelkää kaikkea surisevaa :D

Itte ostin philipsin tukan leikkauskoneen ja sillä lähtee nykyään niin isännän kuin pojankin hiukset. =) Ja sitten loput siistin saksilla mitä tarttee, mut suosittelen kunnon hiustenleikkaussaksia.. Niillä homma sujuu huomattavasti helpommin kuin tavallisilla. 

Sitten lapsi istuun syöttikseen ja katsomaan jotain dvd:tä tai vastaavaa mikä on hänen mielestään todella mielenkiintoinen.. Sitten täytyy vain homma hoitaa mahdollisimman nopeasti.. ja jos muu ei auta niin isi pitää kiinni. =P Kyllä se siitä.. Tulee ainakin halvaksi. =) Kone toki maksoi, mutta maksaa nopeasti hintansa takaisin, etenkin jos leikkaa kaikkien perheen miesten hiukset. =)

Kalliiks tulis tällasella hippitukkaperheellä, jos pelkästään nuorimmaisen ohuthiuksista pellavapäätä ajeltais ;) Tosin sellainen sattuu taloudesta löytymään, samoin kuin oikeat hiustenleikkuusakset... jopa ne sellaiset "kolosakset" (ohennussakset?) löytyy, mutta kotiparturilta ei löydy niin paljon amatööritaitoa, että uskaltais tuon söpöläisen tukkaa lähteä kynimään.

Mutta kiitos vinkistä, ehkäpä siitä on jollekin toiselle apua :)

Itse ehkä valitsisin siedettävän hintaisen parturin, soittaisin sinne ja kysyisin, onko heillä kokemusta pienten lasten hiustenleikkuusta :)

Mä leikkasin vasta ihan vähän aikaa sitten tytön silmille menevää otsatukkaa ekaa kertaa, ja otti kyllä sydämestä. Eka hiustenleikkuu, aww :D Mä kyllä aion käyttää kampaamopalveluita tästälähin

Takaisin