Tästä meidän syyskuisten kööristä <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kunusiini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kunusiini

Puuhakas puhuja
Heinämammat 2016
Hei naiset :angel1

Tässä kun raskaus alkaa olla loppumetreillä, olen suonut monia lämpimiä ajatuksia tälle foorumille ja erityisesti tietenkin tälle meidän omalle ryhmälle. Tästä on ollut niin paljon iloa ja tukea: on tosi ihanaa lukea muiden ihan samassa vaiheessa olevien ajatuksia ja kuulumisia. Ja tämän kokoiseen ryhmään mahtuu niin monenlaista. Olen itse hengaillut täällä melkein alusta asti, ja kiinnittänyt huomiota siihen, miten ryhmästämme löytyy kaikenlaisia tarinoita ja kokemuksia. Melkein minkään asian kanssa ei ole tarvinut olla yksin, aina on ollut joku, joka ymmärtää. Miettikää sitä tietomäärää, mikä meillä yhteisönä on jo kertynyt! Olemme melkein eksperttejä raskauden suhteen.

Meissä on ainakin joku (useimmissa tapauksissa monia),
- joka tuli raskaaksi heti ensimmäisellä yrityksellä
- jonka raskaus oli iloinen yllätys
- jonka raskaus oli ristiriitainen yllätys
- joka on ehtinyt yrittää lasta jo pitkään
- joka on saanut keskenmenon
- jolla on lapsia ennestään
- joka kasvattaa lapsensa ilman isää
- jolla oli hurja pahoinvointi
- jolla oli hematooma
- jolla on raskausdiabetes
- joka on joutunut tai päässyt ylimääräisiin ultriin
- jolla on istukka edessä tai kohdunsuun päällä
- jolla on raskausmyrkytys
- joka selviää raskaudesta kiloitta
- joka ehtii kerätä yli 30 kiloa
- joka saa pojan
- joka saa tytön
- jolla on turvotusta
- jota huimasi
- joka on ajellut tunteiden vuoristoradalla ylinopeutta
- jolla on raskausarpia
- jolla on linea negra
- joka sai varsiluomia
- joka sai peräpukamat
- joka sai hiivatulehduksia
- jolla oli liitoskipuja
- jolla supisteli jo varhain
- jolla alkoi tulla esimaitoa varhain
- jonka tissit kasvoivat valtaviksi
- jonka tissit ei kasvaneetkaan
- jonka seksielämä lysähti
- jonka seksielämä koheni
- joka ei ole voinut liikkua lainkaan
- joka suorastaan urheilee loppuun asti
- jonka hiukset ja kynnet puhkesi täyteen loistoon
- jonka iho puhkesi kukkaan = näppyiseen kukkaan
- jolla on suonikohjuja
- jonka ystävillä ja sisaruksilla on jo lapsia
- joka on tuttavapiirinsä ensimmäinen lisääntyjä
- jonka ystävät kaikkosivat raskausaikana
- jonka neuvolassa on aivan kaikki herkut
- jonka neuvolassa ei tunnu olevan mitään, mitä muilla
- jolle lääkäri tai neuvolan henkilökunta on sanonut inhottavasti
- jonka vatsaa on kommentoitu julkisilla paikoilla
- jolla on pitkä matka synnytyssairaalaan
- jonka vauvan tulevat isovanhemmat häsläävät
- jonka vauvan tulevat isovanhemmat eivät osallistu
- jonka vauva on rauhallinen huolestuttavuuteen asti
- jonka vauva on niin aktiivinen mukeltaja, että käy jo hermoille
- jonka vauvasta on tulossa pikkuinen
- jonka vauvasta on tulossa iso
- joka sai vauvan ennen aikojaan
- jonka vauva on perätilassa
- joka tietää jo sektiopäivän
- joka lykkäsi hankintoja viimeiseen asti ja pyrki säästämään
- joka käytti omaisuuden kaikkeen mahdolliseen vauvaan liittyvään
jne.

Synnytys on useimmilla vielä edessä, varmasti siitäkin saamme kirjavan joukon erilaisia tarinoita. En malta odottaa <3. Pysytään aktiivisina!

Ihanaa Kunusiini! :) ja kaiken tuon listalla mainitun jälkeen meillä on pian vauvat sylissä. Mahtavaa!

Tuntuu tosiaan että on saanut hirmuisen määrän uusia ystäviä, vaikka vieraita ollaankin. En olisi koskaan uskonut miten paljon täältä saa voimaa ja tukea!

Siispä, KIITOS naiset minun puolestani!

Aivan ihana kirjotus, Kunusiini !
Mullakin ollut tää ryhmä kovasti nyt mielessä ja on pitänytkin kirjottaa tänne jo monesti: TE OOTTE IHANIA <3
Mä en oo mistään ulkopuolelta saanut niin paljon voimaa, tukea ja tietoa tähän raskauteen kun täältä :) Ja mietin aina kun tänne tuun että kukahan poksahtaa seuraavaksi ! Synnytyskertomuksia odotellen ;)

Mä toivotan meille kaikille tasapuolisesti onnea loppuodotukseen ja kohta meillä on tosiaan vaavit jo kainalossa!
:happy093

Ja mikä tästä porukasta tekee harvinaisen on se, että täältä puuttuu kokonaan arvostelu ja sellainen inhottava päteminen ja toisten valintojen haukkuminen.. Kaikki saa olla sellaisia kuin on.. <3

Joo, tosi kivassa hengessä on täällä kirjoiteltu :) Tsemppiä kaikille teille ihanille äitikollegoille tuleviin viikkohin :)

Ihana! <3 Täällä kyllä roikun jokapäivä ja kuumeisesti aina odottelen että jokos joku on jo kirjoitellut jotain kuulumisia :) Täältä saa voimia ja vertaistukea :)

Myös mä käyn useita kertoja päivässä lueskelemassa (ja vähän laiskanlaisesti myös kirjoittelemassa :) ) mitä teille kuuluu ja seuraamassa ketjuja, joista saan itselleni paljon vinkkejä, neuvoja ja kannustusta.

Hyvä me :D !!

Tää on kyl paras paikka!! Varmaan ainoa syy siihen, että on yhä järjissään. :p Olis viikot niin paljon pidempiä ilman foorumia. Ja neuvolantäti paljon ylityöllistetympi. :D Joten kiitoksia täältä lepohuoneeltaki teille kaikille!! :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

ihana kirjoitus <3

Täältäpä sitä tulee katsottua ensimmäisenä mitä muilla on tai kysyttyä ennenku lukee jostain muualta. :)

Olen täälläkin miettinyt, että ollaan kaikki oltu tosi ystävällisiä, kannustavia ja myötäeläviä toistemme kanssa. Aika usein tällaiset keskustelupaikat menee valitettavasti epäasiallisiksi ja piikitteleväisiksi. MUT EI MEILLÄ!! <3 Harmittaa vaan se, ettei teitä kaikkia onnistu treffata kasvotusten, onhan tässä ehtinyt kirjoitusten kautta tutustua moneenkin :) Ja ensikertalainen on saanut täältä valtavasti neuvoja kokeneemmilta ja vertaistukea muilta ensikertalaisilta! Kiitos kaikille ihanaisille, jotka on tehneet tästä foorumista kivan paikan (jatketaanhan jutusteluja vauvojenkin synnyttyä..) ;)

Ihanaa kun on voinut niin hyvässä hengessä jutustella asioita :happy112Mie käyn monta kertaa päivässä lukemassa kirjotuksia ja vaikka en aina kirjottelisikaan niin monesta kirjotuksesta on ollut apua :) Jatketaan samaan malliin!! Ihanaa loppuodotusta meille kaikille.. Jee hyvä ME!

Takaisin