Tänään olen kiitollinen, koska...

elmiina

Sanavalmis juttuseppä
Huhtikuunmammat 2014
...mieheni kanssa viihdymme niin hyvin lähekkäin, että kahdella sängyllä varustetussa hotellihuoneessa nukumme mieluummin vierekkäin kapealla sängyllä kuin erikseen omilla sängyillämme.

Lisää omasi, olis kiva lukea mistä kukakin on kiitollinen tai onnellinen :)
 
Tänään olen kiitollinen, koska saan viettää lepopäivää miehen kanssa kotona. On niin hyvä olla, kun juuri äsken kuuntelin pikkusta dopplerilla ja oon todella kiitollinen siitä, että oon raskaana! Oon kiitollinen elämästä.
 
Olen kiitollinen kolmesta ihanasta lapsestamme, jotka saavat minut välillä hulluuden partaalle, mutta joka päivä myös järisyttävän onnelliseksi. Ja onhan tuo mieskin aika kiva :).
 
Tänään olen kiitollinen, koska kylvetin pikku-suden tänään ensimmäistä kertaa, ja yksin :) aikaisemmin ollut "isän työ"
 
Tänään olen kiitollinen, koska minulla on ihana poikaystävä joka tukee minua niin hyvinä kuin huonoina hetkinä. Poikaystävästä joka lohduttaa, rakastaa, naurattaa, hellii ja on kaikin puolin ihana!

Olen onnellinen ja kiitollinen saadessani jakaa loppuelämäni hänen kanssaan ja olla perustamassa perhettä juuri hänen kanssaan. Kiitollinen olen myös perheelleni joka hyväksyy mieheni mukaan meidän perheeseemme kulttuurieroista huolimatta.
 
Tänään aion olla koko päivän kiitollinen siitä, että huonosta aamusta huolimatta minä edelleen olen elossa ja hengitän, kiitollinen miehestä, joka kaikista pikkujutuista huolimatta on aivan hemmetin ihana, siitä, että minulla on katto pääni päällä ja evästä nenän edessä. Aion myös kovasti olla kiitollinen (jos neuvolassa ei tänään mitään radikaalia ilmene) tuosta kookospallosta joka jumppailullaan aiheuttaa huonoja yöunia mutta on silti niin :Heartred
 
Olen kiitollinen siitä että masuvauva on vielä masussa ja elämä muutenkin mallillaan. Ei valittamista.
 
Tänään olen kiitollinen ,koska saan viettää mieheni kanssa yhteistä aikaa iltaan sakka jonka jälkeen hän lähtee töihin ja saan kaksi ihanaa ystävää seurakseni koko illaksi:Heartred Tästä tulee hyvä päivä:Heartred
 
Takaisin
Top