Syysloma

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko teillä syyslomalaisia aikuisissa tai lapsissa? Onko syyslomalle suunnitelmia?

Meillä esikoinen (2. luokkalainen) on ensi viikon syyslomalla. Mies ottaa pojan mukaan ja lähtee tapaamaan miehen vanhempia. Itse jään kuopuksen kanssa kotiin. On niin helpompi kaikille. Matka on pitkä ja tilaa perillä vähänlaisesti.

Eipä ole kun äitiyslomailen. Jos olisin töissä, ei olisi todennäköistä että lomailisin. Yleensä lomat menevät koululaisten vanhemmille tai heille, joilla on 38 päivän pitkät lomat. Mielestäni se on ihan oikeutettua, jotta koululaisten ei tarvitse olla yksin :smiling-eyes:

Meillä koululaiset (5. ja 8.luokkalaiset) lomailevat.. Meillä on ex:n kanssa lapset vuorovuosina lomilla ja tänä vuonna pojat ovat isällään. Itse äitiyslomailen. Jos olisin töissä niin en lomailisi, koska tosiaan koululaiset eivät olisi tänä vuonna minulla. Nykyään he myös pärjäävät lomilla päivät yksinään ja osaavat esimerkiksi tehdä itselleen lounasta, joten jos olisin töissä ja koululaiset minulla niin todennäköisesti olisin vain osan viikosta lomalla tai tekisin lyhyempää työpäivää.

Meillä koululaiset (5. ja 8.luokkalaiset) lomailevat.. Meillä on ex:n kanssa lapset vuorovuosina lomilla ja tänä vuonna pojat ovat isällään. Itse äitiyslomailen. Jos olisin töissä niin en lomailisi, koska tosiaan koululaiset eivät olisi tänä vuonna minulla. Nykyään he myös pärjäävät lomilla päivät yksinään ja osaavat esimerkiksi tehdä itselleen lounasta, joten jos olisin töissä ja koululaiset minulla niin todennäköisesti olisin vain osan viikosta lomalla tai tekisin lyhyempää työpäivää.
Kaikinpuolin onnistunutta syysäitiyslomaviikkoa sinulle! 🍀

Me saatiin junailtua niin kaikille muutama päivä yhtäaikaista vapaata, että kävästään mummolassa. Nuorimmainen varsinkin odottaa tätä kovasti , kun ei kovin usein käydä.

Me saatiin junailtua niin kaikille muutama päivä yhtäaikaista vapaata, että kävästään mummolassa. Nuorimmainen varsinkin odottaa tätä kovasti , kun ei kovin usein käydä.
Ihanaa pistää/saada asiat noin sujumaan! Kymmenen pistettä oiville asian junailijoille!

Takaisin