syyskuus iltatähtönen!

jousimies äiti

Jostain jotain jo tietävä
    Heissan kaikille odottaville. Tuntuu, että mun kaikki tekstit on täältä poistettu jostain syystä, kirjoitan nyt kuitenkin lisää. Kävin tänä aamuna verikokeissa, kamalaa kun inhoan neuloja. Joskus iltapäivällä saa vastauksen tietää ja sitten varmaan varataan varhaisultraan aikaa! Neuvola ajan sain 16.1! Toivottavasti kaikki menee ok!

T: Pirjo K.
 
[:)] Olen nyt 38-vuotias ja odotan viidettä vauvaa. Edellisestä on vierähtänyt jo 11 vuotta. Kaikki vauva kamat jo hävitetty, ei enään odottanut vielä saavansa vauvaa, mutta tässä sitä ollaan! Kaikki ihanuudet taas alusta.

T: Pirjo K.
 
No kyllä jo ehdin ihmettelemään minne katosit [:D] Täällä foorumilla on nyt joku vika ilmeisesti, etkö päässyt vanhoilla tunnuksilla?

Mulla on kanssa kaikki lähdössä alusta(toivottavasti) Kaikki poikien jutut hävitetty aikoja sitten.
 
Olikohan Pirjo K käyny sillai et olit ottanu saman nimimerkin aluks mikä oli jo varattu.. sit laitoit uuden.. sen jälkeen kirjauduit sisään ja se antoikin sillä mikä olikin varattu alussa.. sillä jos admin olis sit käyny poistamassa ne vanhat.. ja sillä näkyis nyt tuolla jousimies äiti nimimerkillä..
sorry.. tulin tänne vähän kurkkaileen :)
 
    niin mulle taisi käydä, ihmettelen vain, että miksi tää kone laittoi mut ekoilla tunnuksilla, vaikka vaihdoinkin tunnuksen. omituista!

T: Pirjo k.
 
Täälläkin on edelliset vauvat 10v ja 9v. Lähes kaikki tavarat hävitetty/annettu pois. Mutta mukavahan niitä on alkaa ostaa.
 
Mulla kun oli verikoe tossa perjantai aamuna ja vastaukset kokeesta piti tulla samana päivänä. Sanoi hoitaja, että oli soitellut vastauksista kun ei kuulunut mitään, olivat vastanneet, että raskaushormoonia on veressä niin paljon, että menee kokeen vastauksessa aikaa. Maanantaina saa tietää sit vastaukset ja silloin myös varmaan varataan ekaan ultraan aikaa. No raskaus on varmistettu, mutta onko enemmän kuin yksi vauva, niin selvitetään myöhemmin.
 
 
 
Tänään ekaneuvola ja ultra huomenna. Saa nähä mitä sanotaan. Ei pahoinvointia juuri ollenkaan. Pikkunälkä koko ajan.
 
Takaisin
Top