Syyskuun supatukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nilla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No ihan ku ei olis kesää ollukaa... :sad001 Seuraavasta kesästä taas ei toivo liian helteistä, ku sit on niin pieni vauva :confused:

Kesä meni kyl jotenkin tosi äkkiä. Me sukuloitiin aika paljon ja jotenki vauvan kanssa tuntuu et kuukaudet vaa suhahtaa ohi. Mun pallero täyttää 2vkon päästä 10kk. :,( Mihin tää aika katoaa?

Ihan uskomatonta et on jo syksy, justhan kesä tosiaan oli vasta edessä.

Mua alkaa pännimään tää väsymys, täällä kotona olis vaikka mitä hommia ku pitäis tehdä, mutta ei vaan jaksa. Sain tänään nukkua normaalia pidempään ja oon ollut vasta tunnin ylhäällä ja mietin jo päikkäreitä.

Kesä meni kyl jotenkin tosi äkkiä. Me sukuloitiin aika paljon ja jotenki vauvan kanssa tuntuu et kuukaudet vaa suhahtaa ohi. Mun pallero täyttää 2vkon päästä 10kk. :,( Mihin tää aika katoaa?
Mein vaavi täyttää tänään 23:49 jo 8kk :nailbiting: En käsitä! Just se vasta synty...iso poika jo, mut ikuisesti äitin vauva :Heartblue

Viikon foorumitauko päätty, oon koittanut touhuta ja ajatella kaikkea muuta kuin raskautta että aika menis nopeemmin ja pääsis sinne ultraan.

Sitä koittaa parhaansa uskoa että kaikki on hyvin, mutta silti joku pirulainen piinaa takaraivossa että entä jos ei olekaan.. Mies on taas ihan hermoromahduksen partaalla näistä mun stressaamisista ja koittaa aina muistuttaa että ihan samoja stressasin esikoisesta ja kaikki oli kuitenkin hyvin.

Ultraan ei onneks enää ole kuin hiukan päälle viikko, täytyy ens viikolle keksiä jotain kivaa tekemistä ettei koko ajan murehtis..

Tänään siis 9+0

Huomena ois varhaisultra [emoji32] hui kun jännittää löytyykö sieltä mitään..

Mulla onneks aamusta 9.15! :) mut epäilen et ens yönä ei nukuta...

Voihan pylly ! mulla hajos autosta kytkin tänään, just olin tullut malmin liittymästä alas kehälle... no onneks meijän hyvä ystävä toi mulle oman autonsa että päästiin.lasten kanssa kotiin ja hoiti meijän auton omaan parkkiin, siinä on kyllä osaava ihminen ja aina joutuu mua pelastaa ton auton kanssa :D ja nyt lupas vielä lainaa omaansa aina kun tarviin :)

Jonnekin muualle jo kirjoitinkin, että meillä oli kaikki hyvin :) koko oli pari päivää pienempi, mutta eipä niitä kai ihan niin tarkkaan pysty mittaamaankaan. Syke näkyi jo hyvin, nyt yritän pysyä optimistisempana.

Siljalla oli muualla huonompia uutisia, ei näkynyt sikiötä ja jäi odottelemaan kontrolliultraa ja verikokeita.

Niin varmaan ultrakuulumisista olis voinut kurkkia teidän terveiset, enpäs tajunnut sitä. :)

Ihanaa suvitus että siellä näkyi hyvin syke, koita vaan olla optimistinen ettei turhaan huolehtisi. :)

Ja ihanaa Silja et kaikki olikin hyvin, varmasti ollut vaikea vuorokausi ennenkuin sai varmistuksen. :/ Ja kyllä mun mielestä huhtikuisiin kuulut vaikka menikin toukokuulle la, olethan kuitenkin jutustelut täällä aloittanut. Tuskin kellään mitään sitä vastaan on. :)

Mä olen nyt ollut vähän huolissani kun pahoinvointi loppui jo ja vasta kymmenes viikko lähti käyntiin. :S Perjantaina on neuvola mutta mietin jos kuitenkin sen varhaisultran varaisi. Tuo kymmenes viikko on laskettu menkoista mutta mulla pitkä kierto niin en usko niin pitkällä olevan välttämättä, mutta sen mukaan ajatuksissa olen nyt mennyt, ennenkuin saan varmuuden.

Edit: Varasin varhaisultraan ajan huomiselle. En pääse tästä pelosta nyt pois niin on sitten varmuus.

Muokattu viimeksi:
Tiedättekö miten mobiililla saa käyttöön palstan emojit?

Mulla on sovelluksen oikeassa ylänurkassa kolme pistettä, joita painamalla saa valikon ja sieltä Insert smile niin saa lisättyä viestiin emojin, tämä siis Android versiossa. :)

Niin varmaan ultrakuulumisista olis voinut kurkkia teidän terveiset, enpäs tajunnut sitä. :)

Ihanaa suvitus että siellä näkyi hyvin syke, koita vaan olla optimistinen ettei turhaan huolehtisi. :)

Ja ihanaa Silja et kaikki olikin hyvin, varmasti ollut vaikea vuorokausi ennenkuin sai varmistuksen. :/ Ja kyllä mun mielestä huhtikuisiin kuulut vaikka menikin toukokuulle la, olethan kuitenkin jutustelut täällä aloittanut. Tuskin kellään mitään sitä vastaan on. :)

Mä olen nyt ollut vähän huolissani kun pahoinvointi loppui jo ja vasta kymmenes viikko lähti käyntiin. :S Perjantaina on neuvola mutta mietin jos kuitenkin sen varhaisultran varaisi. Tuo kymmenes viikko on laskettu menkoista mutta mulla pitkä kierto niin en usko niin pitkällä olevan välttämättä, mutta sen mukaan ajatuksissa olen nyt mennyt, ennenkuin saan varmuuden.

Edit: Varasin varhaisultraan ajan huomiselle. En pääse tästä pelosta nyt pois niin on sitten varmuus.

Mulla loppui pahoinvointi ja oikeastaan kaikki muutkin oireet väsymystä ja hajuherkkyyttä lukuunottamatta esikoisesta rv 8+ viikolla ja kaikki oli hyvin. Toivottavasti sullakin näin. Tsemppiä ultraan.

Mulla on sovelluksen oikeassa ylänurkassa kolme pistettä, joita painamalla saa valikon ja sieltä Insert smile niin saa lisättyä viestiin emojin, tämä siis Android versiossa. :)

Ok, ei taida iPhonella olla. Kolmen pisteen kautta pääsee kyllä webin puolelle ja siellä näkyy kaikki kivat vaihtoehdot mutta sehän on sitten ihan eri. Mä tykkään kun mobiilissa näkee kaikki lukemattomat viestit!

Kiitos tsemppauksesta Felicity. Tuo vähän rauhoitti mieltä. :)

Mä näin viime yönä kamalaa painajaistakin aiheesta. Olin siellä ultrassa ja se paljastui jokskin ihme serpentiini raskaudeksi, siinä se alkio ei ensin kiinnity kunnolla ja sitten se sikiö ei kasva normaalisti ja lopulta surkastuu pois. Heräsin hiestä märkänä itkien ja kävin vessassa ja sit sen jälkeen alkoikin jotkut hirviö unet.

Onneks olin opelle jo aiemmin sanonut et mua ei tällä viikolla koulussa näy niin ei tarvinnut sinne lähteä. Enää kaksi tuntia ni on se ultra, mies pystyy onneksi lähtemään töistä mukaan, mut hän ei nyt ihan ymmärtänyt miksi sinne pitää nyt mennä eikä odottaa perjantaina olevaa ekaa neuvolaa. Vaikka kerroin että ei siellä vielä ultrata ja dopplerilla ei välttämättä sydänääniä tässä kohtaa kuulu vaikka kaikki olisikin hyvin.

Pelko vaan jotenki kasvaa nyt kun toi aika alkaa lähestymään, mut kohta onneksi selviää mikä on tilanne. Olis ehkä miehelle kannattanut paremmin näyttää tota mun pelkoa, kuin olla näyttämättä ni ehkä ymmärtäisi paremmin. Nyt oon vaan halunnu olla huolestuttamatta häntä.

Takaisin