Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se on nyt sitte virallisesti kesä ohi!
Mein vaavi täyttää tänään 23:49 jo 8kkKesä meni kyl jotenkin tosi äkkiä. Me sukuloitiin aika paljon ja jotenki vauvan kanssa tuntuu et kuukaudet vaa suhahtaa ohi. Mun pallero täyttää 2vkon päästä 10kk. :,( Mihin tää aika katoaa?
En käsitä! Just se vasta synty...iso poika jo, mut ikuisesti äitin vauva 
Tiedättekö miten mobiililla saa käyttöön palstan emojit?
Niin varmaan ultrakuulumisista olis voinut kurkkia teidän terveiset, enpäs tajunnut sitä. :)
Ihanaa suvitus että siellä näkyi hyvin syke, koita vaan olla optimistinen ettei turhaan huolehtisi. :)
Ja ihanaa Silja et kaikki olikin hyvin, varmasti ollut vaikea vuorokausi ennenkuin sai varmistuksen. :/ Ja kyllä mun mielestä huhtikuisiin kuulut vaikka menikin toukokuulle la, olethan kuitenkin jutustelut täällä aloittanut. Tuskin kellään mitään sitä vastaan on. :)
Mä olen nyt ollut vähän huolissani kun pahoinvointi loppui jo ja vasta kymmenes viikko lähti käyntiin. :S Perjantaina on neuvola mutta mietin jos kuitenkin sen varhaisultran varaisi. Tuo kymmenes viikko on laskettu menkoista mutta mulla pitkä kierto niin en usko niin pitkällä olevan välttämättä, mutta sen mukaan ajatuksissa olen nyt mennyt, ennenkuin saan varmuuden.
Edit: Varasin varhaisultraan ajan huomiselle. En pääse tästä pelosta nyt pois niin on sitten varmuus.
Mulla on sovelluksen oikeassa ylänurkassa kolme pistettä, joita painamalla saa valikon ja sieltä Insert smile niin saa lisättyä viestiin emojin, tämä siis Android versiossa. :)