Syyskuu on täällä!!

Ensi kuussa tosiaan on vauvat suurimmalla osalla lokakuisista: ihanaa. ♡ (Mulla sellainen tunne, että menee taas sen kaksi viikkoa yli, niin sitten 17.10 vauva sylissä, LA mulla siis 3.10.) :D Varmaan "suojelen" iteäni siltä pettymykseltä, kun ennen la:a tai la:na ei tapahdu mitään. Ja jos tapahtuukin, niin se on iloinen ylläri sitten.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Syyskuu! Olen aina pitanyt syksysta Rotterdamissa, koska taalla on usein aurinkoista lamminta pitkaan. Tana aamuna taivas on sininen ja pilveton. :) Hyva tuuleni varmaan on tarttunut pikkuiseenkin, joka on aktiivinen tanaan.

Tosiaankin laskettu aika on 29.9. Etta tassa saattaa tulla lahto koska tahansa. Tai voi menna lokakuun puolelle. Olen tassa yrittanyt pikkuiselle puhua, etta hanen yksionsa vuokrasopimus raukeaisi 2-1 viikkoa ennen laskettua aikaa. Oma syntymapaivani on lokakuun alussa ja toivoisin niin paljon, etta silloin pikkunyytti olisi jo kotona. :)

Rv. 34 alko tännää ! :) wuhuu ollaa jo loppusuoralla! <3 on kyllä niin mieletöntä aatella et meillä on kohta vauva!! :D viime yönä heräs semmonen pelko et miten uskallan kantaa vauvaa nuissa meijän portaissa.. asunnossa siis makkarit ylhäällä ja muut oleskelutilat/ keittiö alhaalla.. pitää varmaa kissan kans alkaa harjotteleen :D kantaa sitä kyllästymiseen asti :D Jotenkin toivon että omakin synnytys käynnistyis jo tän syyskuun aikana, kuhan vaan 36 viikon jälkeen että pääsen synnyttämään haluamassani sairaalassa ! :)

Hui libra! Sulla alkaa olemaa jännät paikat siellä! :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

ihanaaaa <3 31+3! Perässä tullaan. Tänään kävin uimassa, jos auttais selkävaivoihin... Eilen näin ensimmäiset synnytysunet :D Ei onneks ollu painajaisia... Helpostihan se kävi, ainakin unessa :D Hahaa, kaikkee saa uskoa...

On kyllä ihanaa, kun vaihtui syyskuu. Mut surettaa, kun pian tää kaikki on ohi. Ei kai siinä muuta kuin uutta pullaa uuniin :D

Mulla on lähtenyt täysin ruokahalu, tai siis tajusin tänään, että viikonloppuna ei tullut syötyä juuri mitään. Käskin miehen tuomaan ruokaan, sillä varmasti vauva vaatii kasvaakseen energiaa ja minä se vaan unohdan syödä. Lisäksi tää mun nirsoilu - ei vaan putoa oikein mikään. Toivotaan, että saan possumunkin.

Aktiivista menoa kuitenkin, eikä siis ainakaan vielä ole valmistautunut ulostuloon (oikeassa asennossa). Tälläkin hetkellä tulee koko ajan monoa ja milloin mikäkin raaja tai peppu törröttää jostain. Oikeasti elämäni hienoin kokemus tämä raskaus kaikkine pikku ärsytyksineen.

Huomenna maistraattiin, ja voin sanoa, että hieman ehkä pelottaa/jännittää/ahdistaa... :)

Mullakaan ei ole ruokahalua, aamiaiseksi vettä ja banaani..

31+4. Jos saisin päättää, vauva voisi syntyä viimeistään viikolla 38.. en jaksaisi vaan olla raskaana enää yhtään ylimääräistä, jos kerta viikolla 37 lasketaan vauva täysaikaiseksi.. :p itellä la on kuitenkin 30.10 niin toivottavasti ei ainakaan marraskuun puolelle yli mene.

Tosiaan, mun lempikuukausi :) ihanat säät ollut. Tykkään pukeutua lämpimästi, kunhan ei talvitakkia ihan tartte niin hyvä.

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Syyskuusta mäkin kovasti tykkään :Heartpink Kuulaita, kauniita syyspäiviä :Heartpink

Mä en varmaks voi sanoo,, että ens kuussa tulis... 22.10. on laskettu ja jos on samat meiningit ku esikoisella ni saattaapi marraskuun puolelle livahtaa... Tosin mulla on jotenkin tosi vahva tunne siitä, et se ei mee niin paljoo yli. Varmaan siks ku on tämmösii ennakoivii oireita ollu ku ekas niit ei ollu ollenkaa (lievii supistuksii, lantionseudun kipeytymistä..)

Ihana syyskuu. Lyhdyt ja kynttilät esille! Pinnasänky kasattu ja äitiyslaatikko muutettu ensisängyksi. Muutenkin hankinnat aikalailla tehty. Minäkin toivoisin syntyväksi jo syyskuun loppupuolella (laskettu aika lokakuun alussa) mutta you never know. Voipi mennä hyvinkin yli.

Syyskuu on täällä ja itse juurikin olen niin valmistautunut siihen että voi mennä aika todennäköisestikin marraskuun puolelle (LA 28.10) mutta sitten lueskelin vähän enemmän todetakseni että ensimmäinen Laskettu aika marraskuussa 2014 - vauva on jo maailmassa :O
Eli ei voi kyllä koskaan tietää milloin se lähtö tulee ja saa tavata oman vauvansa :)

Syyskuu on kyllä paras kuukausi <3 Rakastan syksyä. Toivottavasti selkäkipu helpottaa sen verran että pystyy vähän edes nauttimaan syksystä eikä tarvitse tuijotella sairaalan ikkunasta parkkipaikalle vaan pääsis kotio maalle nauttimaan syksystä ja luonnon kauneudesta! Pari viikkoa sais vauva vielä pysytellä yksiössään ja 15 päivä saa sitten tietää sektiopäivän. Alkaa jo jännittämään!!! Kohta pieni rakas on jo sylissä. Toivottavasti olen vaan sellaisessa kunnossa että saan nauttia vauvasta ja pystyn hoitamaan pientä <3 Selkä siis vl petti ja nyt makaan sairaalassa. Huomenna siirto oman tk:n vuodeosastolle jossa lepoa kunnes pärjään kotona. Vauvalla kaikki kunnossa ja se on pääasia!

Syksy tuntuu minustakin kesän jälkeen oikein mukavalta! Kynttilät ja lyhdyt esiin, villanuttu päälle... ja ensi kuussa laskettu aika! Melko mieletöntä kyllä on. Mies juuri ilmoittelee isyysvapaa-asioista hr:lle.

Mulla on ollut nyt muutaman päivän tosiaan aika kovat liitoskivut, välillä tuntuu kuin joku iskisi puukkoja haaruksiin. Mietin että jäisin sairaslomalle piakkoin. Työni on kovin liikkuvaista ja olen hyvin huonovointinen päivisin kun pitää yrittää pysyä aikatauluissa. Tänään vielä töihin, mutta huomenna varaan kyllä lääkäriajan.

ihana syksy <3 mä niiiiiin rakastan syksyä .sen lisäks että eniten odotan vauvaa niin toiseksi eniten odotan sitä että pääsen synnytyksen jälkeen metsään sienestään :D mahan kanssa ei nyt kyllä enää pysty eikä kykene j amua harmittaa ihan tosissaan!

Syksy on ihanaa aikaa ja meidän syksyn tulee valaisemaan tämä pieni aurinko. Olen jutellut pikkuiselle ja sanon usein hänelle ettei hän kiirehtisi tähän suureen maailmaan. Ei ole mikään kiire eikä hoppu. Huomenna on lääkäri ja tiedän sitten enemmän miten tilanne etenee. Viimeksi lääkäri varoitteli että vauva syntyy ennenaikaisesti jos en ota rauhallisemmin.
Nyt olen keskittynyt pesän rakentamiseen ja kotiin alkaa tulla enemmän vauvafiilis. Lisäksi paperiasiat ovat vielä kesken. Odottelen että saadaan meidän molempien syntymätodistukset niin voidaan käydä todistamassa isyys. Jos tätä ei ehditä tehdä ennen lapsen syntymää yhdessä niin sitten lapsi saa minun suomalaisen sukunimen. En koskaan ajatellut että minun lapsi voisi syntyä ennenaikaisesti ja nyt tajuan miten on tosi hyvä juttu tehdä vauvavalmistelut jo ajoissa. Nytkin olen ns. kävelykiellossa joten en voi kävellä pitkiä matkoja. Tänään kävin Ikeassa ja se oli kyllä jo liian raskas reissu. Helpointa on näköjään tilata netistä kaikkea mitä tarvitsee.

Meilla on taalla Briteissa niin hikisen lamminta ja kosteaa taas talla viikolla, etta toivoisin viileamman ilman tulevan jo. Meinasi asken menna hermot kun odottelin vauvatilausta ja toimittivat sen jonnekin hornantuuttiin. Chattailin firman kanssa ja sanoivat, etta menepas kaymaan siina ja siina osoitteessa kyselemassa. Vastasin vaan etta olen 8kk raskaana ja en kylla lahde koputtelemaan kenenkaan tuntemattomien oville varsinkin kun teidan tulee toimittaa paketit oikeaan paikkaan. :angry4 Vaikka meidan alue on kohtuu rauhallista, en kylla lahtisi tuntemattomien oville kolkuttelemaan. No saas nahda saavatko selvitettya vai joutuuko ilmoittamaan kauppiaalle etta tavarat ovat kadonneet matkalle.

Etanainen, Hollannissa se on ihan normaalia, etta paketti jatetaan naapuriin. :) Valilla itse manaan sita, etta joku ottaa minulle tarkoitetun paketin ja lahtee sitten matkoille pariksi paivaksi. Jos paketissa on esim. ruokaa, se ei voi paivatolkulla nurkissa seisoa. Ja tassa on siis postiin matkaa vaivaiset 100 m, joten haen pakettini mieluummin sielta.

Toisaalta ei se Suomen maaseudullakaan ollut kesalla helppoa. Posti toi paketin kotiin ja seisoin ovella mahani kanssa ja postipoika istui autossaan. Huhuilin, etta voisitko tuoda paketin tanne kuistille, ja tyyppi lahti autolla pois. Kiehuin raivosta ja olisin heittanyt peraan matia tomaatteja, jos olisi ollut kaden ulottuvilla.

Italian postista en viitsi edes mainita. ;)

etanainen ja libra: täällä Saksassa ainakin palvelu pelaa jos on kotona kun paketti saapuu. Muuten tietty jättävät sen jollekin naapurille. Paketin tulosta tietää parhaiten lähetyskoodin perusteella. Mutta aina saa lapun postilaatikkoon kelle se on jätetty ja yleensä on ihan helppo jäljittää naapuri. Tänään meinasin mennä hakemaan kantoreppulähetystä alkakerran ovelta kun posteljooni oli soittanut ovipuhelimeen mutta kun ehdin käytävään kotoani niin nuori postipoika oli jo edessäni ja ojensi paketin. Ajattelin että mitä jos se ei löydä meidän ovelle mutta oli näköjään nopea kaveri.
Muutenkin lähetykset tuntuu olevan tosi nopeita. Huomenna saadaan hakea se roikkuva kehto postista joka tulee Hollannista. Taitaa olla niin iso etteivät siksi tuo ovelle asti. Toisaalta Kelan paketti taas tuli kyllä kotiovelle ja postipoika kantoi sen myös kotiovelle.

Hassua kuunnella noita postin toimintatapoja eri maissa, vaikka eipä kuulosta kokemus Suomestakaan kovin hyvältä.. :( Jännimmältä kuulostaa kuitenkin se, että paketti jätetään jollekin naapurille! :O Siinä saa sitten ihmiset kyllä luottaa toisiinsa.

Niin ja luulin että se oli roikkuvakehto jota lähdettiin hakemaan tänään mutta se olikin paketti anopilta :) Kissa on ihan onnessaan kun on niin monia tyhjiä laatikoita missä makoilla. En ole raaskinut vielä heittää niitä menemään kun katti on niin onnellinen.

Takaisin