Toinen kolmannes puolivälissä ja vieläkin tuntuu ettei raskaus ole kolahtanu vaikka pahoinvointi, väsymys, krooninen nälkä ym. oli jotain aivan kamalaa. Yritän käydä koulua jotta yhteiset suunnitelmat saataisiin järkättyä, varsinki se oma koti. Raskaus oli suunnitelmissa vasta parin vuoden päästä mutta sitten petti ehkäisy. Päätettiin pitää lapsi. oonha mä kuitenki jo 30. Entä jos ei onnistukaan sitte kun yrittää.. Syyllisyys painaa välillä. Itsekkäitä ajatuksia.. Hyvästi rinnat ja tervetuloa raskaus arvet ja kilot, vaipparallit, yösyötöt ym. Entä vapaus? Kaverit on jättäny "rauhaan". Eihän se baariin voi lähteä! Mies juoksee sauna illoissa ja harrastuksia tarvitaan jotta pää kestää. Mihin sen pitää kestää kun minä hoidan kaikki lasku asiat ym. Entä minä? Kaikki on jääny pois kun ei omat resurssit riitä. Väsyttää, laiskottaa, tunnit ei riitä vuorokaudessa. Mulla ei ole päivääkään kesälomaa koulun ja töiden takia mutta miehellä taas on kiva kesäreissu poikien kanssa tiedossa.. Vällillä taas odottaa kovastikin potkuja ja muuta kivaa. Kyllä mieskin kovasti odottaa ja tukee ja pesee pyykkiä ja käy kaupassa mutta miksi edelleen tulee tunne että sinä et edes kysyny tänään miten minä voin tai mitä uutta vauvan kehityksessä on tapahtunu? Sitte vollataan silmät päästä ja sen jälkeen täytyy itkeä koska oon niin ilkeä toista kohtaan. Itkupotkuraivarit ei jaksais enää innostaa. Onko tää kaikilla tällästä?