Syntyvästä vauvasta tulee tiikeri!

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Syyskuiset vauvanne saavat kiinalaisessa horoskoopissa tiikerin merkin. Miten tiikerilapsi sopii teidän perheeseenne? Lue luonteen kuvaus tiikerin horoskoopista täältä! Mitä muita horoskooppeja teidän perheessänne on?
 
Jaahas meillä on aiemmin lammas, apina, kukko ja sika :tears: itse seurailen enemmän länsimaisia horoskooppeja. Niistä löytyy 2x kalat, leijona (sen kyllä huomaa) ja vaaka :smiling-eyes:
 
Onhan tuolla paljon hyviä piirteitä tiikereissä ☺️ Ja tuttujakin puolia joko miehestä tai itsestä, jos sellainen sekoitus tulisi :smiling-eyes:. En kyllä niin kauheasti näihin usko, mutta ihan hauskoja silti.
 
Kävin kurkkaamassa ja huomasin, että olen itsekin tiikeri :Tiger Face: Kuvaus ei tosin olisi voinut kauempana omasta luonteestani olla, joten vähän syö uskoa näihin :tears:
 
Meidän perheessä on sit sika, härkä ja tiikeri, mut en kyllä tunnistanut itseäni tuosta härästä yhtään :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Meidän perheessä on sit sika, härkä ja tiikeri, mut en kyllä tunnistanut itseäni tuosta härästä yhtään :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Piti oikein itekin tsekata että mitä meidän perheessä sit on. Mies on koira ja yllätyksekseni mä olen myös tiikeri, joten kohta meitä on kaksi :Grinning Face:
 
Meitä on sitten hevonen ja vuohi tiikeriä odottamassa. Tiedän laadun omalle merkilleni, mutta mitä elementtiä tänä tiikerin vuonna käydään?
 
Hevonen, sika, vuohi ja tiiikeri löytyy nyt meidän perheestä. Onko tämä hyvä kombo, se jää nähtäväksi. :rolling:
 
Hevonen ja tuleva tiikeri / jänis jo koloonsa kaivautuneen ravun kengissä kuin painolastina... Mielenkiintoista...
 
Hevonen ja tuleva tiikeri / jänis jo koloonsa kaivautuneen ravun kengissä kuin painolastina... Mielenkiintoista...
Totta, helmikuinen saattaa olla tammikuinen/hyvin aikainen helmikuinen riippuen lasketusta ajasta ja tuo merkki ei ole varma sen suhteen, kun eikös uusi vuosi vaihdu kiinalaisittain juuri tammi/helmikuun vaihteessa?
 
Totta, helmikuinen saattaa olla tammikuinen/hyvin aikainen helmikuinen riippuen lasketusta ajasta ja tuo merkki ei ole varma sen suhteen, kun eikös uusi vuosi vaihdu kiinalaisittain juuri tammi/helmikuun vaihteessa?
Jossain sanovat sen vaihtuvan 22.1 toisaalla vasta kuiden vaihteessa. Mistähän senkin varmistaisi, soitto Kiinan suurlähetystöön? 😉
 
Takaisin
Top