Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Piti oikein itekin tsekata että mitä meidän perheessä sit on. Mies on koira ja yllätyksekseni mä olen myös tiikeri, joten kohta meitä on kaksiMeidän perheessä on sit sika, härkä ja tiikeri, mut en kyllä tunnistanut itseäni tuosta härästä yhtään
Totta, helmikuinen saattaa olla tammikuinen/hyvin aikainen helmikuinen riippuen lasketusta ajasta ja tuo merkki ei ole varma sen suhteen, kun eikös uusi vuosi vaihdu kiinalaisittain juuri tammi/helmikuun vaihteessa?Hevonen ja tuleva tiikeri / jänis jo koloonsa kaivautuneen ravun kengissä kuin painolastina... Mielenkiintoista...
Jossain sanovat sen vaihtuvan 22.1 toisaalla vasta kuiden vaihteessa. Mistähän senkin varmistaisi, soitto Kiinan suurlähetystöön?Totta, helmikuinen saattaa olla tammikuinen/hyvin aikainen helmikuinen riippuen lasketusta ajasta ja tuo merkki ei ole varma sen suhteen, kun eikös uusi vuosi vaihdu kiinalaisittain juuri tammi/helmikuun vaihteessa?
Voisi olla luotettava paikka kysyäJossain sanovat sen vaihtuvan 22.1 toisaalla jo kuiden vaihteessa. Mistähän senkin varmistaisi, soitto Kiinan suurlähetystöön?
Mulla on noita kiireitä, jospas dpitan joku toinen päivä. Toki, jos sä satut sinne soittamaan, niin kuiskaathan faktatiedon mulle?Voisi olla luotettava paikka kysyä
Lupaan ehdottomasti laittaa tiedon sinullekkin eteenpäin, kunhan kiireiltäni ehdinMulla on noita kiireitä, jospas dpitan joku toinen päivä. Toki, jos sä satut sinne soittamaan, niin kuiskaathan tiedon mulle?