Syntyvästä vauvasta tulee tiikeri!

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Toukokuiset vauvanne saavat kiinalaisessa horoskoopissa tiikerin merkin. Miten tiikerilapsi sopii teidän perheeseenne? Lue luonteen kuvaus tiikerin horoskoopista täältä! Mitä muita horoskooppeja teidän perheessänne on?
 
Tiikeri kuulostaa vallan hyvältä! Syntyvän tiikerimme vanhemmatkin ovat kovin päämäärätietoisia, kunnianhimoisia ja rikotaan rajoja seurataksemme sitä mihin halutaan mennä. Suuri kunnianhimo ei suinkaan ole vain eteenpäinvievä kiva asia, vaan se "piirre" on myös ajoittain tosi raskas kantaa ja sillä on hintansa. Tätä yritteliästä asennetta halutaan antaa meidän lapselle kasvatuksenkin myötä, sen hän varmasti tulee saamaan meiltä kotikasvatuksessa kun syntyy hulluun yrittäjäperheeseenBeaming Face With Smiling Eyes. Hauska kuulla että meidän lapsella on tiikerinluonnetta jo valmiiksi itsellään. Cat With Tears Of JoyBeating Heart
 
Aika hauskaa, olen itse hevonen ja näin luki hevosen kohdalla kiinalainen uusivuosi-sivulla: ”He tulevat parhaiten toimeen Tiikerien, Koirien ja Lampaiden kanssa.”

Esikoinen on lammas, tulisikohan siis meidän perheeseen joskus vielä koira Beaming Face With Smiling Eyes
 
Mua huvitti tämä oman merkin kuvailu, mainio kaveriporukka siinä tarjolla:

He tulevat parhaiten toimeen Rottien, Käärmeiden, Apinoiden ja Kukkojen kanssa.

ja vasta se olikin hauskaa kun tajusin että mieshän on apina Beaming Face With Smiling Eyes
Eli täällä odottaa tiikeriä saapuvaksi lohikäärme kera apinan, sekä tuleva isoveli hevonen.

Astrologiassa aurinkomerkit jousimies, leijona, vesimies. LA 16.05 joten todennäköisesti härkä. Mun äidinäiti on syntynyt 17.05 joten ei ole ensimmäinen toukokuun ihminen omassa lähipiirissä☺
 
Kuulostaa ensikuulemalta mielenkiintoiselta; meillä on kolme vuohta/lammasta perheessä ja nyt sitten tulee tiikeri Cat With Tears Of Joy
 
Täällä pikkutiikeriä odotteleekin jo tiikeri, jänis ja rotta Beaming Face With Smiling Eyes
 
Takaisin
Top