Syntyvästä vauvasta tulee tiikeri!

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Huhtikuiset vauvanne saavat kiinalaisessa horoskoopissa tiikerin merkin. Miten tiikerilapsi sopii teidän perheeseenne? Lue luonteen kuvaus tiikerin horoskoopista täältä! Mitä muita horoskooppeja teidän perheessänne on?
 
Pitää siis hankkia pehmotiikeri vaaville kaveriksi!

Kiinalainen horoskooppi on ollut mun mielestä aina vähän hämmentävä systeemi - samana vuonna syntyvät lapset olisivat sen mukaan kaikki samantyyppisiä luonteeltaan. Kilpailevatkohan paikalliset luokanopettajat siitä, kuka saa säyseimmän merkin vuonna syntyneen luokan opetettavakseen?
 
Hmm. Ei ole oikein mitkään horoskoopit mun juttu/erityisesti mielenkiinnon kohteena.
 
Must horoskooppijutut ovat vähän niinkuin sukupuoli. Tuovat ajatuksen tasolla vauvaa/lasta lähemmäksi ja saavat sen/hänet ikään kuin tuntumaan todellisemmalta, kuin olisi joitain ominaisuuksia muka liitettävissä siihen/häneen niiden perusteella.

Tosiasiassa ei kuitenkaan saisi antaa näiden seikkojen vaikuttaa suhtautumiseen häneen, vaan ottaa vastaan sellaisena kuin todellisuudessa itse yksilönä on.

Ei kaikki pojat ole samanlaisia, eikä tiikerit, eivätkä oinaat.

Yhtä absurdia että luonteen määrittäisi vuosi, kuin kuukausi.
Tosin länsimaisessa horoskoopissa on paljon muitakin tekijöitä kuin aurinkomerkki, tai siis astrologisessa kartassa: muut planeetat, niiden väliset suhteet ja huoneet, Askendentti ja Deskendentti ja kuu ja onnenpiste ja Kheiron..

Saa nähdä, voisihan sitä syntymäkartan tilatakin, sitten kun sen aika tulee, noin niinkuin huvin ja harrastuksen kannalta.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top