Syntyneet tammimussukat <3

Vihdoin voin lisätä meidätkin tänne ihanalle listalle
Synnytys alkoi hyvin, mutta eipä mennyt kauaa kun rupes ongelmat ryömiä päälle,
kirjoittelen tuonne synnytyskertomuksiin mahd pian meidän matkamme - joka loppui hyvin - kaikki hyvin <3

JW_71/ 5.2.2010 / 40+5 / poika / 3335g / 50 cm/ hätä sektio

-> jW -> lävistetty 30:llä niitillä sektioviillossa
 
Täälläkin tuhisee emoticon
Pikkuinen-12 / 2.2 / 40+3 / tyttö / 3720g / 50cm / alatie - luomu - relaxbrith

Onnittelut muillekkin vauvautuneille <3
 
Onnea taas uusimmille ja vielä onnea ihan meille kaikille <3

Mä kyllä laulan ylistyslaulua tuolle Relaxbirthille, autto ihan älyttömästi supistuksiin ja synnytysasento oli mitä parhain :)
 
Heippa hei, tulin vaan tuolta pidemmän kaavan mukaan yrittäneiden puolelta toivottamaan oikein paljon onnea Bandidalle ja hänen pikku tytölleen! <3

Ja onnea muillekin mammoille! :)
 
Kaikille uusille nyytin hakeneille paljon onnea! <3

Ja mixuliinille voimia ja tsemppiä yritysmatkalle! <3
 
No niin, vihdoin eli tytönpallero syntyi 9.2., 3510g ja 48cm. :)
Ai niin, merkataanpa tämä vielä näin eli KatNip /9.2 / 41+3 / tyttö/ 3510g/ 48cm/ alatie (käynnistetty)
 
Tajusin just, että.. Unohdin mainita, että mun synnytystapa oli alatie (käynnistetty). Hyvä näin jälkikäteen hokata kun hoksottimet rupeaa toimimaan normaalisti :D
 
Liitytäämpäs mekin tyttären kanssa tammikuisten joukkoon, vähän myöhässä mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan :) Elikäs...

eyewink / 18.1.2012 / 41+6 / tyttö / 3844g / 49cm / alatie (käynnistetty)
 
eyewink, lisäisin sinutkin listaan mutta tää ei anna tallentaa sitten tuota tekstiä. Ei oo siis koko tallennusnappia siinä. :(
Pahoittelut.
 
Päivitin vähän tuota listaa selvemmäksi. Aika paljon enemmän tyttöjä syntynyt kuin poikia! :) 

eyewink pääsi myös nyt listalle kun listan päivitys onnistui. 
 
Mulla on ilmeisesti ikävä töihin kun leikin excelillä huvikseni. Tässä meitin vauvojen pituus/paino-suhteet. =)

 
Hei, Olen kesästä asti seurannut keskusteluja ja viimein päätin uskaltautua kirjoittamaan. On kyllä kiva lukea muiden samanikäisten vauvojen äitien kokemuksia ja ajatuksia. :) Tässä meidän tiedot: Viveca / 30.1 / 42+0 / poika / 3685g / 52cm / alatie
 
Hei Viveca ja onneksi olkoon. Kiva kun uskalsit kirjoittaa. Täällä on kiva seurata ja huomata,ettei ole asioiden kanssa yksin. Tervetuloa. 
 
Lisään meidät tänne perään vielä :) Eli 1.1./40+3/poika/3920g/53cm/alatie :)
 
Enah, olet listalla. :) 
Tervetuloa juttelemaan tonne toiseenkin ketjuun! 
 
Takaisin
Top