Syntyneet huhtikuiset

kiitos kiitos. :)
olihan se aika nopea synnytys ja "rytinällä" lähti käyntiin. :)
vauvaa arvioitiin noin 4 kiloiseksi ja aikaisemmat pojatkin olivat sitä kokoluokkaa, joten jos olisin tiennyt että näinkin "iso vauva" on tulossa, niin olisi voinut jo hirvittää... :grin vaikka eihän tämäkään mikään jättiläinen ollut, mutta enempi varmasti syntyy pienempiä vauvoja kuin tämä, mitä että suurempia...
 
Mun mielestä ninetsun vauva ei ollut niin kauhean iso. Mietin, että tosi pieniä vauvoja huhtikuisissa ylipäätään olikin. Eikös se ison vauvan määritelmä ole yli 4,5 kg :). Mulla oli huonekaverina sellainen, joka sai 4,6 kg vauvan ja hän oli kyllä iso meidän kolmekiloisen rinnalla :grin. Ei nyt vierekkäin verrattu, mut kuitenkin.
 
Mun mielestä meidän pikkuinen ei ollut mitenkään iso. Tytöllä vissiin "häviää" osa painosta, kun on niin pitkän huiskea. :) Painoa nyt oli se 4135 ja 2 vkoa 4460...Nyt mun mielestä alkaa olla jo "isompi", huomaa, et on noi jalat niin pitkät. Kaikki vauvat on just oikean kokoisia :Heartred Ainiin ja meidän suvussa ei ole kukaan koskaan aiemmin "näin isoa" vauvaa ees saanut...
 
joo ei tänne kovin montaa yli 4 kilon vauvaa ole syntynyt. :)
mutta oli se itselle vähän yllätys, että poika oli kuitenkin tuon kokoinen.

minä oon itse ollut syntyessäni 4320g ja tämä meidän poika oli 4325g, minä oon vain ollut sentin lyhyempi. :)
ja esikoinen oli 4060g ja mies on ollut 4070g, että nyt meille on syntynyt "meidän molempien kokoiset vauvat". :grin
 
onnea ninetsu,vihdoin sinäkin! Ja potran poitsun oot synnyttäny ja vielä Tossa ajassa, wau :)
 
Takaisin
Top