Mäkin oon yrittänyt selvitellä noita vakuutuksia. Kovin on ollut vaikea vertailla eri yhtiöiden vakuutuksia, kun niissä on eri ehdot ja sitten on ne keskittämisedut ja kaikkee.. Ilmeisesti syntymättömän lapsen vakuutus pitää ottaa 3kk ennen laskettua syntymäaikaa, mikäli sellaisen halajaa. Ja jos ei sitä ota, niin seuraavaks on mahdollista saada vauvalle vakuutus vasta kun se on jotain parin kolmen kuukauden ikäinen. Itsellä on vakuutukset selvityksessä iffissä tällä hetkellä, koska siellä on meidän muutkin vakuutukset. Tässä on vaan sellanen juttu, että mulla on ollut aikoinaan 3 keskenmenoa, minkä takia ne pyysi lisäselvityksiä tämän raskauden jutuista. Piti mm. kopsata niille kokonaan mun neuvolakortti ja lähettää kaikki raskauteen liittyvät tutkimustulokset (jotka kaikki onneks ok). Sit kun vielä ruksittelin niiden listasta, että olen ollut sairaslomalla tämän raskauden aikana supistustuntemusten takia, niin saa nähdä myönnetäänkö meille raskausajan vakuutusta ollenkaan.. Typerää kyllä, jos entisen elämän jutut (keskenmenot) jotenkin siihen vaikuttaa.