Syntymäilmoitus tapoja?

Anskimanski

Vauhtiin päässyt keskustelija
Miten ootte aatellu ilmottaa läheisille vauvan syntymästä? Mä ajattelin katella jonku nätin runon minkä sit lähetän ku pieni on ulkona. Eri tapoja ja värssyjä/runoja saa ehottaa :)
 
Mä olen tylsä ja laiska. Aattelin laittaa ihan vaan kuvan kera viestiä, että tämmönen pötikkä sieltä tuli. Mitat tietysti mukaan. :)
 
Hei, tollanen runoidea vois olla ihana! Ai että, kun menee herkäksi. Nimittäin etsin mummon synttärikorttiin sopivaa runoa. Tuli itku silmään, kun niitä luki. Varmasti löytyisi ihania lapsen syntymään liittyen!
 
Huoh, laittaa tektiviestin synnäriltä siskolle ja miehen äidille ja sekunneissa he ovat tiedottaneet asiasta koko maailmalle.

Ehkäpä tällä kertaa voisi laatia huolella viestin etukäteen ja päivittää siihen tiedot ja lähettää ryhmäviestinä kaikille heti.
 
Me tehdään samalla tavalla ku esikoisestakin, laitetaan kuvan kera viestiä painoineen ja pituuksineen. Mää haluan keskittyä vauvaan ja perheeseen, enkä jaksa siksi nähdä asian eteen sen enempää vaivaa :)
 
Meillä esikoisesta tehtiin niin, että soitettiin molempien vanhemmille ja ne hoiti kertomisen muille. Musta ei olis ollut puhelimeen näpyttelijäksi yhtään, hyvä kun jaksoin oman äitini kanssa puhua. Muistan sen kun äiti kyseli kaikki mahdolliset niin vastasin vaan tyyliin "Joo", "ihan hyvin", "joo", "soitellaan myöhemmin". Mies hoiti niille tiedot tarkoista syntymämitoista ja kertoi hiukan tarkemmin kaikesta miten oli mennyt. Nyt taidan haluta tehdä samoin, tieto isovanhemmille ja ne saa hoitaa muille kertomisen. Sittekö itse tokenee niin saa lähimmät kaverit viestin joille ei oo vielä mennyt viesti jo isovanhemmilta. Paluuviesteistä mitkä tuli sitte omaan puhelimeen niin huomas aina, et kenelle tieto oli aina mennyt.
 
Me varmaan soitetaan/ laitetaan viestit lähimmille ihmisille, sitten kunhan kerkeää ja jaksaa niin Facebookkiin kuvan kera ilmoitus :)

Ite aijon kirjottaa siihen todennäkösesti pätkän Chisun Onni -kappaleesta, koska kuuntelin sitä paljon keskenmenon jälkeen ja raskautta yrittäessä kun haaveilin siitä onnesta kun joskus saan oman lapsen syliin, ja se itkettää vieläkin.

"Juuri tällaista kauneutta
Ei saa samanlaista
Tartutaan kii
Painetaan sydämiin
Tämä hetki
Tämä onni"
 
Takaisin
Top