Synttärilahja miehelle?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja banula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

banula

Satasella mukana keskusteluissa
Eli, apua apua - poikaystävälläni on ensi viikolla synttärit ja mitähän ihmettä sille ostaisi ? Oon nyt kuukauden päivät johdatellu kaikkia keskusteluja niin että saisin selville mitä hän tahtoisi, mutta en oo keksinyt mitään muuta kun partakoneen. :D Onko vähän tunteeton? :D Tosin hän on niin käytännön ihminen että olisi varmasti onnellinen kun jonkun turhan krääsän/vaatteiden sijaan saisi oikean käyttöesineen, mutta mua vähän mietityttää... Mutta kun en oikeasti keksi mitään muuta. Siispä, olisko mitään vinkkejä mitä tuoreelle isille voisi ostaa? :) Asiat on nyt pyörinyt niin vauvan ympärillä että mitään vauvajuttuja tuskin ainakaan. :o

Ei partakoneessa mitään pahaa ole.
Ostin itse joskus, käytössä on. Mitä nyt en osannut vertailla ja mies haaveilee nyt hienommasta...

käytännölliset lahjat on parasta mitä voi ostaa. :) ei partakone ole tunteeton, voitha sä sit vaikka ku pikkunen nukkuu ni hieroa sen hartioi tai selkää ni varmast on tyytyväinen :) 

Mä kysyin viimeksi ihan reippaasti mieheltä että mitä hän toivoo, ja ostin nuo toivomukset. Oli tyytyväinen ja lahjat ovat ahkerassa käytössä :)

Kiitos vastauksista :) ! Sainkin loistoajatuksen ja tilasin sille taulun, etsin hänen läppärinsä kätköistä itseottamansa kuvan melko tärkeästä auringonnoususta vuorenhuipulla. :) Toivottavasti tykkää, partakone saakoon olla sitten joululahja! :D

Takaisin