Synnytystä enteilevät oireet/kun lähtö on lähellä

Täällä on nyt tullut reilu nelisen tuntia säännöllisiä kipeitä supistuksia ja äsken vessassa käydessä jäi paperiin veristä limaa, oli jo aikakin jotain tapahtua! Aluksi tulivat heti noin neljän minuutin välein ja sitten harvenivat 7-10 minuuttiin, nyt tuntuvat tulevan taas viiden minuutin välein. Saisikohan sitä vähän vielä nukuttua tänä yönä.. Mun tuurilla loppuvat kuitenkin kohta kuin seinään. Sain perjantaisessa yliaikaiskontrollissa käynnistysajan keskiviikolle, mutta nyt näyttäisi onneksi siltä, että hyvällä tuurilla saattaakin pikkuneiti tulla vielä ennen sitä ihan omin avuin maailmaan :)
 
Muokattu viimeksi:
Täällä mä vielä kotona makaan :D kolme kertaa yön aikana vaihdettu läpimärkä side (tommone mummujen inkontinenssisuoja) ja parin tunnin päästä lähen käymään synnärillä näytillä :) lapsille jo eilen sovittu hoitohommat tällepäivää varuiksi nii ei tarvi panikoida. Ehkäpä se täälläki on nyytti sylissä ennen torstain mahdollisia käynnistelyjä :Heartred

Bataatille myös tsemppiä!!
 
Tänne jäätiin! Eka cytotec napattu suun kautta omia supistuksia vahvistamaan (ja tätähän mä just vähän kuitenkin pelkäsin... Että mennään vielä lopulta niin lujaa ettei itte perässä pysy..
tai sitte tääki vie vielä neljä päivää :D ) nyt käyrille taas hetkeksi..
 
Tänne jäätiin! Eka cytotec napattu suun kautta omia supistuksia vahvistamaan (ja tätähän mä just vähän kuitenkin pelkäsin... Että mennään vielä lopulta niin lujaa ettei itte perässä pysy..
tai sitte tääki vie vielä neljä päivää :D ) nyt käyrille taas hetkeksi..

Synnärillä ollaan täälläkin :) 7 cm auki joten tovi vierähtää varmasti vielä, mutta tuntuu että voiton puolella ollaan jo.
 
40+4. Miltähän ne supistukset tuntuu. Tyhmä kysymys. Esikoisesta en niitä muista vaikka onkin vasta 3.5v. Kaikki paikat on kipeet muttei nää tunnu synnytystä lähentelevän. Hohhoijakkaa taas!
 
Tänään särkeny lantion seutua selkeästi aiempaa enemmän (meni kyllä levossa ohi) ja vattaki toimii normaalia enemmän ja kusettaa koko ajan. Noh, tänään tosin neuvolassa todettiin että pienen pää pääsee vielä hyvinki liikkumaan että kunnon kiinnittymistä ei vielä ole tapahtunu. Mutta ainahan sitä saa toivoa että jotain alkais tapahtumaan :D
 
Niin ja kauhee nälkä koko ajan. Saattaa mennä kyllä huonosti nukkumisen piikkiinkin tää nälkä..
 
Viikkoja 38+5 ja lantiota särkee. Erityisesti tuolta takapuolelta. Supistelee ja jomottaa. Vessassa saan minäkin ravata ja ja nälkä on kokoajan. Yritän eka kokeilla juoda ja jos ei auta, sit ruokaa.
 
Niinkös se oli :) esikko oli jo monta viikkoa "lähtökuopissa" kiinnittyneenä etten tullu ees ajatelleeksi tuota. Mutta joo. Joka tapauksessa olo jälleen aivan normaalin hyvä, tosin kaupasta piti käyä pyörähtään jätskiä, karkkia ym ku iski hirvee herkkuhimo....
 
Esikoiset ilmeisesti yleensä kiinnittyy, mutta seuraavat sitten saattaa pyöriä loppuun asti :) Mulla esikoinen laskeutui ja kiinnittyi jo rv35 ja tää toinen laskeutui kunnolla vasta rv38, muttei ollut kiinnittynyt ainakaan 38+4 eikä varmaan vieläkään, kun tuntuu edelleen liikkuvan aika paljon :)
 
Takaisin
Top