Synnytystä ennakoivat oireet?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamimam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mamimam

Puuhakas puhuja
Heinä-äidit 2020
Siis aivan sairasta. Mulla eilen räjähti liitoskivut aivan totaalisesti käsiin. Samalla tuntuu aivan järkyttävä paine alapäässä. Tunnen vauvan pään 3vk sitten kohdun kaulaa jäljellä 2.8cm ja sisäsuu auki. Sillon lapsi ei ollut kiinnittynyt. No... Nyt aivan varmasti on. Sellanen tää paineen tunne on.

Haluisin siis kysyä onko kellään ollut tälläsiä oireita ennen juuri ennen synnytystä/kauan mennyt että lapsi on syntynyt?

Myös muista oireista tulkaa kertomaan!

Mulla liitoskivut vaan helpottui kun vauva laskeutui. Mulla laskeutumisesta meni pari päivää synnytykseen. Vai yksi päivä. En enää muista. :’D muuten oli oireita edellisenä päivän holahteleva vetinen valkovuoto (siis oli ihan vettä, mulla oli kolmet housut jalassa päällekkäin ja tuli läpi, olin ihan varma et on lapsivettä), ei muuta. Ekat supistukset tuli sit seuraavana aamuna ja siitä lähdettiin 3h päästä sairaalaan.

Mulla liitoskivut vaan helpottui kun vauva laskeutui. Mulla laskeutumisesta meni pari päivää synnytykseen. Vai yksi päivä. En enää muista. :’D muuten oli oireita edellisenä päivän holahteleva vetinen valkovuoto (siis oli ihan vettä, mulla oli kolmet housut jalassa päällekkäin ja tuli läpi, olin ihan varma et on lapsivettä), ei muuta. Ekat supistukset tuli sit seuraavana aamuna ja siitä lähdettiin 3h päästä sairaalaan.
Mulla tota vetistä vuotoa myös ihan hulluna. Esikoisesta selkeästi irtosi limatulppa joten tää on ihan uutta mulle.

Mulla tota vetistä vuotoa myös ihan hulluna. Esikoisesta selkeästi irtosi limatulppa joten tää on ihan uutta mulle.

Joo, mä kävin tosiaan raskauspäivystyksessä tarkistaan tilanteen, ja oli valkovuotoa ja limatulppaa. Se hämmensi mua todella paljon, koska kuvittelin limatulppan olevan limaista eikä vettä :D mutta kai siinä vesivalkovuodon seassa sit oli limaakin. Ja mulla se vetinen vuoto oli siis just sellasta mitä aina lapsivedeksi kuvataan, eli imeytyy siteeseen ja vessapaperin läpi jne.

Takaisin