Synnytyssovellukset

Autumn daydream

Kommentoinnin ninja
Syyskuunmammat 2014
Tammimammat 2017
Onko kukaan vielä perehtynyt puhelimeen ladattaviin synnytyssovelluksiin?

Mulla oli esikoisen aikana muutamakin, mutta en ikinä päässyt testaamaan niitä käytännössä, kun supistukset alkoivat vasta käynnistyksessä ja silloin olin jo käyrillä.

Ai, mä en oo ees tienny et semmosiakin on :D Tai no siis toisaalta, mistäpä ei nykyään olis sovellusta olemassa. Täytyypä jossain vaiheessa tutustua tarjontaan.

Mulla on joku supistuslaskuri. En oo vielä kovin siihen perehtynyt, vaikka useampana iltana oon kellotellut, mutta ei musta ollut kovin hyvä. Pitäs varmaan ladata joku parempi, viime raskaudessa oli hyvä, mutta en enää muista mikä se oli :meh:

Tossa vau.fi odotus sovelluksessa on supistuslaskuri mut en tiiä miten toimii ku en tajunnu kokeilla sitä viimeks :D ja nyt ei oo ollu sellast tarvetta viä :)

En mäkää oo tiennyt moisista:grin kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, ja vois ainakin tässä kaikessa ensikertalaisen epävarmuudesta olla kiva sovellus.
Jos joku tietää jonkin hyvän niin kertokaa ihmeessä:cat:

Tossa vau.fi odotus sovelluksessa on supistuslaskuri mut en tiiä miten toimii ku en tajunnu kokeilla sitä viimeks :D ja nyt ei oo ollu sellast tarvetta viä :)
Missä siellä?? Emmie oo löytäny :oops:

En minäkää vau.fi:n sovelluksesta löydä, mut tuos preglifen gravid & baby:ssä on ainaki supistuslaskuri...ja näköjään uutena jotain joogajuttujaki! :O

Missä siellä?? Emmie oo löytäny :oops:

Kun menee ns takasin päin nuolesta (applessa vasen yläkulma) tulee tällänen näkymä
ImageUploadedByVau Foorumi1480787037.097295.jpg
Ja sit noista kolmesta viivasta kun painaa tulee eri vaihtoehtoja ovulaayiolaskuria, supistuslaskuria jne :) en tiiä miten androidissa toimii

Pittääpä kurkata kunhan löydän mun puhelimen jostain :grin Kiits :)

Ei ainakaan androidilla tule tollasia vaihtoehtoja :meh: Viivoista tulee vaan "etusivu", "muokkaa profiiliani", "tarjoukseni" ja "kirjaudu ulos". Ja etusivu on siis just tuo jossa näkyy raskaus ja lapset.

Mie yritin kans ettiä samaa mutten löytäny mitään laskureita:confused:

Mullakin Android eikä tuu näkyviin, ihan kuin ei olisi ollenkaan tuolla sovelluksessa. Mut ei luulis et niissä voi olla niin isoja eroja kun kuitenkin sama sovellus, vaan eri laite:sour: ompi kyllä varmaan käyttäjässä vika taas.

Hassua tosiaan jos androidilla ei oo tollasia!
Edit. Katoinki miehen puhwlimella ni tosiaan ihan on etinäkönen ku toi applen versio eikä läheskään yhtä kattava.. hölmöä :(

Muokattu viimeksi:
Mulla oli 2 vuotta sit ladattuna "contraction calculator", joka teki supistusten seuraamisesta kyl helppoo.
Siinä klikattiin sillon kun supistus alkoi ja sillon kun loppui. Kooste-sivu näytti supistukset, supistuksen keston sekä supistusten välisen ajan.
Siinä vaiheessa kun supparit oli säännöllisiä, ne oli mulla hyvin saman mittaisia. Oli kiva nähdä kuinka sekuntikello pyöri lupaavasti vauhdilla eteenpäin ja tiesin suunnilleen kuinka monta sekkaa enää kunnes helpottaa. Sovellus oli mun paras kaveri kotona/matkalla. Sairaalassa en enää räplännyt puhelinta.

Nyt en oo viel ladannut. Puhelinkin vaihtunut täs välis Windows phonesta Androidiks.

Tost erilaisuudest vois laittaa palautetta et ei näy kaikissa sovelluksissa? Saisivatpahan kehitettyä, tai ainakin kehittävää palautetta. :)

Tost erilaisuudest vois laittaa palautetta et ei näy kaikissa sovelluksissa? Saisivatpahan kehitettyä, tai ainakin kehittävää palautetta. :)

Juu androidin käyttäjien kannattas laittaa :) vois ehkä alkaa tapahtuu jtn jos tarpeeks moni sanois

Takaisin