Synnytyshullut

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Koetko olevasi se, joka olisi hyvin mielellään menossa synnyttämään, se kenen mielestä synnyttäminen on ihan parasta?

Jollain tapaa kyllä. Supistusten alkaessa kyllä tullut sellainen apua mihin mä olen taas ryhtynyt, mutta heti kun synnytys ohi olisin valmis kokemaan sen uudestaan. Mulla tosin nopeita ja helppoja synnytyksiä, että varmaan sekin vaikuttaa. Synnytys on jollain tapaa mun mielestä se mukavin osa raskautta. En tykkää paljoa raskaana olemisesta.

Vaikka viimesynnytys olikin tosi rankka ja siihen liittyi komplikaatioita ja epämiellyttäviä tilanteita, niin tässä sitä ollaan haaveilemassa toisesta lapsesta ja synnytyksestä. :happy: Luotan siihen, että tuleva synnytys voi mennä paremminkin ja olla ihan erillainen kokemus.

Haaveilen että toisen synnytys menisi paremmin. Tai että onnistuisin ylipäätään synnyttämään toisen. (Ensimmäinen syntyi sektiolla ja muiden kokemuksiin mitenkään kantaa ottamatta en sinällään koe synnyttäneeni häntä.) Kai jossain mielessä kaipaan synnyttämään, yrittääkseni uudestaan ja saadakseni toivon mukaan korjaavan kokemuksen.

Takaisin