Synnytys

Aloitin tuon lukemisen päivemmällä ja jatkoin nyt yöllä, kun heräsin vauvan potkuihin. :) Tää vaikuttaa kyllä todella hyvältä sivulta. :bookworm:
 
Mulla oli tänään täysin hyödytön synnytysvalmennus, niin kiitos vaan linkistä, josta saa jotain oikeetakin tietoa. Sain myös onnkes jouluna lahjaks vauvakirjan, niin sieltä löytyi kattavasti kanssa. Mutta mukava vertailla eri lähteiden juttuja.
 
Toi linkki ole kyllä ehkä se parhain tähän astisista, ja siellä oli todella paljon sitä tietoa!

Oma synnytysvalmennus oli ihan ok, mut ainoa pettymys oli se synnytysvideo, jossa ei oikeastaan näkynyt mitään. Ja nainen, joka synnytti, sai jo kolmannen lapsensa ja se lapsi vaan ns. tuli ulos. :grin En taida ihan noin helpolla itse päästä.
 
Ai mikä synnytysvalmennus? :confused:
Meillä ois vissiin ollu joku sellanen mahdollisuus, mutta oli siis vain yksi vaihtoehto ja sekin aamulla heti kasilta. :eek: Ei kiitos! Tää nukkuminen on muutenkin jo niin työlästä, etten ala siitä enää aamulta nipistämään. Aamut mä rötvään sängyssä ja nautin kun kroppa on rento ja sattuu vähiten koko vuorokaudesta.
 
Meillä oli toi synnytysvalmennus ihan tossa SATKSissa. Aika tiheesti pitävät niitä, ja ovat klo 16:30-19:00 (loppu kyllä hieman yli klo 18:00). Ei tarvinnut ilmoittautua etukäteen. Riitti, että ilmaantui vaan paikalle. :)
 
Takaisin
Top