Synnytys K-HKS:ssa?

Durina

Vauhtiin päässyt keskustelija
Oisko täällä ketään joka ois synnyttänyt kyseisessä sairaalassa? (eli Kanta-Hämeen keskussairaalassa, Hämeenlinnassa)
Käsitin ettei sinne tehdä tutustumiskäyntejä, mutta itseäni silti kiinnostaisi tietää mitä odottaa ja kuulla muiden milipiteitä miten siellä toimitaan, minkälaista henkilökunta on jne.
Kevättä kaikille [:)]
 
Tervehdys! Minä kävin juuri tuossa sairaalassa synnyttelemässä vuosi sitten [:)] Itse asiassa tasan vuosi sitten sinne lähdettiin [:D], mutta joo, meillä kerkes kätilö vaihtumaan neljä kertaa siellä ollessa ja jok ikinen oli oikein mukava! Kivunlievitystäkin tarjoiltiin ihan mukavasti vaikka en sitä ihan suoraan edes ite pyytäny.. Kaikenkaikkiaan jäi oikein rauhallinen ja hyvä fiilis koko siitä ajasta minkä siellä vietin [:)] Eli jos sinne vielä joskus uudestaan tarvis mennä, niin ihan hyvällä mielin menisin! Toivotaan että sulle jää yhtä hyvät muistot tuosta paikasta [:)]
 
2005 siellä esikoisen sain ja oli oikein mukava paikka, heinäkuussa sinne taas ollaan menossa.
Paljon miellyttävämmän oloinen paikka kun esim. sairaala sarjassa. Tarkoitan lähinnä huoneita jne, joissa jouduin olemaan jo ennen syntymää.
 
synnytyssalissa henkilökunta ihana, hyvä fiilis jäi vaikka vaikea synnytys olikin. Osastolla onkin sitten ihan oma maailmansa. Sääliksi käy kaikkia epävarmoja ensisynnyttäjiä... uskallapas kysyä neuvoa tai valittaa kivuista [>:]
 
Oliskos jollain mahdollisesti vielä kokemuksia? Itse olen menossa tuonne synnyttämään kesäkuussa, niin olisi mukava kuulla vielä lisää paikasta :)
 
Takaisin
Top