Vastaa ketjuun

Mulla miehellä oli kuukautta ennen la viimeinen reissu. Nyt oikeastaan huvittaa miten sitäkin stressasin niin paljon, taisi olla jossain Euroopassa se. Ehkä enemmän siinä stressasin niitä lumitöitä, talon lämmitystä ja ison koiran ulkoiluttamista yksinään.

Koska työmatka oli ollut jo jonkun aikaa tiedossa niin olin henkisesti siihen varautunut ja miettinyt miten toimin jos jotain sattuisi, se auttoi.

Tämä nyt oli vähän eri tilanne kun jos oikeasti enemmän reissua kokoajan, mutta ehkäpä yritän sanoa, ettei se miehen paikallaolo, tai etenkään siitä stressaaminen tunnu tärkeältä sen jälkeen kun se lapsi on maailmassa. Ajattelin myös itse, että mulle on tärkeä että mies on mukana synnytyksessä. Nyt ajattelen mieluummin niin päin, että paikalla oleminen oli hänelle paljon tärkeämpi kuin mulle.

Mutta ehkäpä nyt ajattelen miehen läsnäolon tai työmatkojen ajoituksen niin lepsusti, koska synnytys meni kaikkiaan niin hyvin, ja vauva syntyi 6pv ennen la ♥️

Toisella voi olla ihan erilainen kokemus kun mulla, tai tiedä mitä ajattelisin jos mies ei olisi ollut mukana 🤷🏼‍♀️

Takaisin