Synnytyksestä toipuminen

Seppo110

Satasella mukana keskusteluissa
Kuinka nopeaa ja hyvin synnytyksestä on toivuttu.

Muoks. Otsikko muutettu.

Muokattu viimeksi:
Toipuminen on lähtenyt hyvin käyntiin. Tosin mulla ei synnytyksestä tullut ollenkaan repeämiä tai nirhaumia... :-) nyt sitten pitää aloittaa pikkuhiljaa lantionpohjan lihasten treenaaminen.

Mulla on synnytyksestä jo 4 pv aikaa. Ihan hyvin lähtenyt toipumaan. Pahinta on epparihaava ja ne inhottavat peräpukamat. Ymmärrän täysin itse nyt, että ne on kauheet. Enne suunnillee nauranu niille joilla semmosia vaivoja on. Myös kauhia turvotus on polvista alaspäi :-O raskausaikana ei yhtää ollu turvotusta

Mulla nyt tosiaan 8vrk synnytyksestä. Mulle tuli jonkin verran pinnallisia repeämiä synnytyksessä, joten tikkejäkin on useita, eivät sanoneet tarkkaa määrää. Oon syönyt vielä buranaa ja panadolia ja niillä pärjäilee varsin hyvin. Istumisen kanssa ei myöskään oo mitään ongelmia, ekana päivänä oli vähän hellänä paikat. Häntäluun seutu tuntui melkein kipeimmältä. Jälkivuotoa tulee vielä jonkin verran, mutta koko ajan vähenevissä määrin.
Jorvissa oli muuten jääsiteitä ja ai että ne oli sillon ekoina päivinä ihan parhaita! Ihan vaan vedellä vähän kostutettuja terveyssiteitä pakkasessa.

Takaisin