Synnärikassi

Keskustelun 'Marraskuiset 2021' aloitti Bella Swan, 14 syys 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Tehdään listoja synnärikassin sisällöstä! Mitä pakkaatte mukaan? Milloin laukku kannattaa pakata? Konkarit voivat antaa vinkkejä ensikertalaisille.:wink
  2. Suskina Peruskäyttäjä Marraskuiset 2021

No jos sen pakkaa ajoissa niin vauva menee yliajalle :wink
    Oon kyllä tässä jo asiaa pohtinut, että pitäiskös ja mitäs sinne laittais. Ainakin pakko laittaa:
    *Huulirasva, imetysliivit tai pari jos on eri kokoiset ja liivinsuojia, tehokas dödö koska hormonihiki haisee, mukavat kotiutumisvaatteet itselle ja vauvalle kivat ja keliin sopivat, laturi...
    Tällä hetkellä en osaa vielä enempää pohtia. Korvatulpat ehkä ja lukemista ja kuulokkeet kun ei ehkä saa nukuttua.
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. Maiconii Tuttu foorumilla Marraskuiset 2021

Suskina listasikin paljon omia ajatuksia.
    Noiden lisäksi mulla oli viimeksi pientä snäkkiä mukana, tosin alas en saanut muutakuin pillimehua ja lakritsat (jotka auttaa myös mahdollliseen ummetukseen kuulemma).
    Hygieniatarvikkeet ja hammasharja. Mä oon semmonen vilukissa, että villasukat oltava. Sitten viimekerrasta järkevämpänä pegorionia ummetukseen ja nännivoide.
    • Tykkää Tykkää x 2
  4. Suskina Peruskäyttäjä Marraskuiset 2021

Mä oon ainakin saanu nännivoidetta ja pegorionia sairaalasta, tosin edellisestä on 7 vuotta. Täytyykin varuiks pakkaa kassiin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Maiconii Tuttu foorumilla Marraskuiset 2021

Mä en viimeksi saanu (2016), niin siksi varuiksi mukaan :cat: Olis kyllä kiva, jos sais osastolta. On varmaan yleisiä vaivoja sielä :shy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. alppa Tuttu foorumilla Marraskuiset 2021 Heinämammat 2018

Mulle tuotiin heti synnytyksen jälkeen automaattisesti pyytämättä laxoberonia vuonna 2018. Muistan vielä, etten niitä tarvinnu sairaalajakson aikana, vaan otin ne varuiksi kotiin mukaan, koska kotiin en ollu tajunnu niitä varata valmiiksi. :D
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu