Synnärikassi

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Tehdään listoja synnärikassin sisällöstä! Mitä pakkaatte mukaan? Milloin laukku kannattaa pakata? Konkarit voivat antaa vinkkejä ensikertalaisille.:wink
 
Mä pakkaan ainakin:

- Pähkinöitä, lakuja
- Luettavaa
- Imetyspaita, -liivit ja liivinsuojat
- Itselle ja vauvalle kotiutumisvaatteet
- Sisätossut (Joillain synnäreillä kai saa sairaalan puolesta sisäkengät? Mutta ne ei välttämättä ole mukavat, ja itse asuin viimeksi viikon sairaalassa joten nää oli must have.)
- Isille napitettava paita (voi pitää helposti ihokontaktissa)

- Viime kerralla meillä oli harsoja sitä varten, että isi voi ennen kotiutumista viedä vauvantuoksua kissoille haisteltavaksi. Nyt meillä ei oo kissoja enää, mutta muille vinkiksi :happy: Vauvan tulo taloon on usein kissoille iso shokki ja elämänmuutos.
 
- Tuoremehua
- Suklaata ja muuta makeaa naposteltavaa
- Tabletti johon ladattu muutama elokuva (ainakin jos on perhehuone, oltiin paljon yksinään miehen kanssa ). Kirjaa en ois jaksanu lukea.
- Imetysliivit + liivisuojat
- shampoot ja suihkusaippua, muut hygieniatarvikkeet
- pampuloita! Montakohan niitäkin viimeksi katos synnärillä. :woot:
- omat vaihtovaatteet, miehen vaihtovaatteet
- vauvalle vaatteet (+ viltti ja myssy)
- tumput ja sukat vauvalle on ihan must have! Meidän esikoinen olis raapinu itsensä ihan verille ilman niitä
- neuvolakortti! :grin ei kannata unohtaa sitä.

Meillä oli laukku pakattuna viikosta...33-34? Ja oli kyllä hyvä sillä olis puolet tavaroista muuten unohtunu kotiin. :hilarious: Siellä se makasi kaapin pohjalla sitten sen 7 viikkoa odottamassa.
 
- Trip - pillimehuja
- Elovenan välipalakeksejä
- Rusinoita
- Lakua
- Imetys vaatteet ( paita, liivit ja suojat )
- Omat hygienia tarpeet
- Varavirtalähde
- Vauvan vaatteet +viltti / kaukalolämpöpussi
- Puolison vaatteet
- Omat vaatteet / crocsit

Laukkua oon pakkaillu pikkuhiljaa 28 rv viikoilta lähtien.
 
Takaisin
Top