Sulla on monta keskenmenoa. Aivan liian monta...
Iso osanotto siihen. Ihan kyynelsilmin sympatiat täältä sulle
. Se on tosi kurjaa, ei sanat riitä kuvaamaan sitä surua mikä sulla nyt taas on :'( !
Toivottavasti sulla on tutkittu jo miksi näin käy. Itellä oli ekassa km syy todennäköisesti alhainen ferritiini ja stressi, tokassa ferritiini ja mahdollisesti myös työperäinen syy. Näitähän ei vielä tutkittu (alle 3 peräkkäin), ite olen vain päätellyt kun vertasin tähän onnistuneeseen. Varmaan gyne keskustelee myös näistä tutkimuksista sun kanssa kun soittaa.
Ehkä saattaa olla hyvä odottaa mielestäni jonkin verran. Voihan olla että sikiö on nuorempi kuin oletetaan. Muistettava että nuo vauvelit on niin pieniä tuolloin vielä että millin osasen mittausvirhe vaikuttaa ikäarvioon hurjasti. Lisäksi on olemassa tapauksia että vauva on ollutkin elossa kun on hieman odotettu ja myöhemmin tarkistettu, itsekin tiedän yhden. Tätähän sitä varmasti kaikki nyt toivoo sunkin kohdalla että vauva olisikin elossa!
Kyllä se gyne soittaa kun ehtii. Jos perjantaina sulla oli ultra (?) niin eivät varmasti ehtineet vielä samana päivänä soittaa; vaikka aika tuntuu hirveän pitkältä susta niin heillä on varmasti paljon töitä. Ehkä ite soittaisin tiistaiaamuna vasta ellei ne sanonut mitään koska gyne soittaa?
Varmaan odotatte jonkin aikaa ja tarkistavat sitten uudestaan koska kyseessä oli vasta varhaisultra.
Oman jossittelusi takia kannattaa nyt miettiä itsellesi sopivin vaihtoehto ja ehkä jopa vaatia se - tarkoitan esim lisäultraa ennen mahdollisesti edessä olevaa tyhjennystä ja ennenkaikkea sun omassa aikataulussa. Itse olisin saanut kkm:n tyhjennyksen seuraavalle päivälle mutta halusin sen vasta ylihuomisiin (jotta pää pysyisi mukana ja saisin yhden huilauspäivän ennen vuotoa) ja lisäksi pyysin aamulla ylimääräisen ultran ennen lääkkeiden ottoa sairaalassa (aiheutti vähän järjestelyitä lääkärien kanssa kun lisäksi eka gyne ei kelvannut mulle
) . Mulla oli selvä tapaus - viikkoja oli aivan liikaa suhteessa kokoon (nt-ultra) ja viimeisessä ultrassa näkyi miten mun pienenpieni vauva oli jo alkanut kutistumaan ja hajoamaan verrattuna toissapäiväiseen. Se tieto rauhoitti eikä tarvinnut jossitella myöhemmin yhtään.
Voihan myös olla että syke on hiljan sammunut ja siksi ei ole luonnollinen poistuminen vielä alkanut? Mulla meni joku viikko ennenkuin vuoto alkoi itekseen (alkoi onneksi pari päivää ennen nt-ultraa ennakoiden huonoja uutisia). Lisäksi varhaisemmassa km:ssa vuoto alkoi itekseen aiemmin kuin myöhäisemmässä.
Jaksamisia sinne sulle ja puoliskolles epätietoisuuden keskelle!
Täällä foorumilla on myös salainen km-palsta, siellä on paljon tietoa ja ihanaa vertaistukea raastavaan tilanteeseen
. Foorumivastaaville yksäriä niin lisäävät sut sinne (joskus voi joku päivä kestää lisäyksessä? Ja olikos vargynja se ylläpitäjä nyt vai joku muu, vaihtui just?).