Syötkö lounasta, kun lapsi on hoidossa?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitä te syötte silloin kun lapsi on hoidossa? Tuleeko syötyä ihan kunnon lounas?

Itsellä se on yleensä sarjaa "kunhan jotain". Jos on jäänyt jotain sopivaa mikrossa lämmitettävää eiliseltä saatan syödä sitä. Oikein viitseliäällä (ja nälkäisellä) tuulella saatan tehdä munakasta. Viikoittaisen terapian jälkeen löydän itseni usein jostain ruokapaikasta, jostain syystä Hese vetää silloin tavallista enemmän puoleensa. :rolleyes: Mutta useimmiten syön leipää tms.

Tämä kysymys ei ehkä ollut mulle, mut käyn töissä lounaalla joka päivä silloin kun lapsi on hoidossa :)

Saa vastata niin töissä kuin kotona olevat. :) Pääpointti se ettei ole lasta siinä ruokittavana sillä itse ainakin syön kun lapsi syö ja kun lapsi on hoidossa... No syön mitä syön.

Ei ole lapsi ollut kun kahdesti hoidossa, silloin en tehnyt mitään ruokaa. Jotain leipää ja edellisen päivän ruokaa muistaakseni söin. Varmasti normaalitilanteessa söisin, mutta nuo kerrat oli niin harvinaista herkkua etten uhrannut vähää omaa aikaa kokkaukselle.

Joko syön ihan mitä sattuu tai sitten valmistan jonkun herkkusalaatin vain itselleni (jonkun sellaisen, mikä menisi vain hukkaan nirsoilevien lasten lautasella :grin). Jos olen jossain liikenteessä, saatan napata mukaan sushia. Tänään söin lounaaksi mansikoita, mandariinia ja viikonlopulta jääneitä herkkujuustoja. :)

Takaisin