Mitä puuroja teillä syödään? Milloin ja minkä kanssa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me tehdään kaikki puurot aina maitoonPoika syö hoidossa/eskarissa melkein joka aamu puuroa. Kotona teen välillä pojalle aamupuuron. Silloin kun poika oli pienempi meillä oli vakituisesti neljänviljan-, kaura-, ohra- ja ruishiutaleita. Nykyisin ei ole kaikkia samaan aikaan, mutta ainakin paria. Poika pyytää yleensä kahden viljan sekoitusta tai sitten neljääviljaa. Itse söin puuroa välillä pojan kanssa silloin kun vielä oli iltapuuro. Puuron sekaan laitetaan yleensä joko voita tai marjoja pakkasesta. Itse tykkään laittaa myös maitoa. Riisipuuroa tehdään itse lähinnä jouluna. Mies ja poika syö Saarioisten riisipuuroa välillä niinä päivinä kun syödään valmisruokaa.
Keitättekö muuten puuron veteen vai maitoon? Me keitetään nykyisin vaihdellen sen mukaan kumpaan poika haluaa. (Paitsi riisipuuro tietenkin maitoon.)
Keitättekö muuten puuron veteen vai maitoon? Me keitetään nykyisin vaihdellen sen mukaan kumpaan poika haluaa. (Paitsi riisipuuro tietenkin maitoon.)